Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota: Αργούν οι νέες μπαταρίες και τα συνθετικά καύσιμα

Ελλάδα 4:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota: Αργούν οι νέες μπαταρίες και τα συνθετικά καύσιμα

ΝΕΑ

Toyota: Αργούν οι νέες μπαταρίες και τα συνθετικά καύσιμα

ΝΕΑ

Η ιαπωνική εταιρία επιμένει να βλέπει με επιφυλακτικότητα τις ενθουσιώδεις ανακοινώσεις για τις τεχνολογίες που θα έρθουν μέσα στα επόμενα χρόνια.

Advertisement
Advertisement

Η Toyota είναι μία από τις εταιρίες, ίσως η πιο σημαντική, η οποία βλέπει με επιφυλακτικότητα την βιαστική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Κάτι που έχει εκφράσει πολλές φορές ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της, Akio Toyoda και φαίνεται να συνεχίζει ο διάδοχός του Koji Sato.

Σε μία μεγάλη συνέντευξη του τελευταίου στο Autocar μίλησε για το πλάνο της Toyota για να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050. Και εξήγησε και πάλι είναι ότι δεν υπάρχει μία μόνο λύση, καθώς η ιαπωνική εταιρία σκοπεύει να συνεχίσει να επενδύει σε διαφορετικές τεχνολογίες.

Για τις μπαταρίες solid state είναι επίσης επιφυλακτικός, καθώς θεωρεί ότι παραμένουν ακόμα μία μεγάλη πρόκληση. Αν επικρατήσουν θα είναι μία μεγάλη στιγμή γιατί θα εξασφαλίσουν μεγάλη ενεργειακή απόδοση. Η Toyota θα έχει τέτοια μπαταρία σε υβριδικό της μέχρι το 2025.

Advertisement
Advertisement

Τα συνθετικά καύσιμα χρειάζονται επίσης χρόνο για να εξελιχθούν, σύμφωνα με τον 53χρονο μηχανικό. Ανέφερε ότι η ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή των e-fuells είναι ακόμη πολύ υψηλή και μόνο η εξέλιξη της τεχνολογίας θα κάνει εφικτή τη μαζική παραγωγή τους.

Ο Koji Sato παραδέχεται ότι η Toyota μπορεί να υστερεί σε σχέση με κάποιους αντιπάλους όσον αφορά τις προσφορές σε ηλεκτρικά. Όμως όπως είπε, το θέμα δεν είναι ποσοτικό, αλλά έχει να κάνει με το πόσο καλά είναι τα αυτοκίνητά της για τους πελάτες και το περιβάλλον.

Το νέο αφεντικό της Toyota πρόσθεσε ότι η μείωση των εκπομπών πρέπει να γίνει όχι μόνο με υβριδικά, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά και συνθετικά καύσιμα, αλλά και με υδρογόνο. Και αυτό δεν αφορά μόνο την τεχνολογία κυψελών καυσίμου.

Advertisement

Αλλά και σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, ο οποίοι θα μπορούν να λειτουργούν με υδρογόνο, κάτι που ήδη δοκιμάζεται πειραματικά στα αγωνιστικά GR Yaris και GR Corolla.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κι όμως, οι βελτιωτές ασχολούνται με το Prius (+video)
Θα δίνατε ποτέ 150 χιλιάρικα για μία Corolla;
To Tesla Model Y απειλεί την Toyota

Advertisement