Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το VW I.D. Buzz στις υπηρεσίες των κατοίκων της Ντόχα

Ελλάδα 3:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το VW I.D. Buzz στις υπηρεσίες των κατοίκων της Ντόχα

ΝΕΑ

Το VW I.D. Buzz στις υπηρεσίες των κατοίκων της Ντόχα

ΝΕΑ

Η πρωτεύουσα του Κατάρ, Ντόχα, από το 2022 θα χρησιμοποιεί για τους κατοίκους της ένα στόλο από αυτόνομα οχήματα, όπως το VW I.D. Buzz.

Advertisement
Advertisement

 

Για όσους θεωρούν ότι η εποχή της αυτόνομης οδήγησης χρειάζεται ακόμα αρκετά χρόνια για να υλοποιηθεί, ας το σκεφτούν ξανά. Η Volkswagen συμφώνησε με την κυβέρνηση του Κατάρ, να αναπτύξουν ένα σύστημα δημόσιας συγκοινωνίας με αυτόνομης οδήγησης αυτοκίνητα, το οποίο θα ξεκινήσει το 2022,από την πρωτεύουσα Ντόχα. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό project, για το οποίο θα συνεργαστούν  τέσσερις εταιρείες που βρίσκονται κάτω από την «ομπρέλα» του Γκρουπ VW (Volkswagen Commercial Vehicles, Scania, MOIA και Autonomous Intelligent Driving), ενώ μην ξεχνάμε ότι το 2022 θα διοργανωθεί και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με το προσύμφωνο συνεργασίας, η γερμανική φίρμα θα προσθέσει στο στόλο των ήδη υπάρχοντων οχημάτων δημόσιας συγκοινωνίας της Ντόχα, 35 ηλεκτρικά I.D. Buzz, ηλεκτρικά λεωφορεία της Scania, ενώ τα τμήματα AID και ΜΟΙΑ θα εξελίξουν το λογισμικό για το όλο εγχείρημα. Να αναφέρουμε ότι τα I.D. Buzz θα εξυπηρετήσουν την περιοχή Westbay σε σταθερές διαδρομές, μεταφέροντας ανά φορά μέχρι και τέσσερις επιβάτες.

Advertisement

Η Volkswagen θα ξεκινήσει τις επίσημες δοκιμές αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, στα τέλη του 2020, ενώ ένα χρόνο μετά (2021) θα γίνουν και οι αντίστοιχες δοκιμές στους δρόμους του Κατάρ. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της VW, Herbert Diess, το πρότζεκτ Project Qatar Mobility θα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο στη στρατηγική «Together 2025+». Οι προκλήσεις της οικονομικής ανάπτυξης, της κοινωνικής ανάπτυξης και της περιβαλλοντικής διαχείρισης υπογραμμίζουν τη δέσμευση της εταιρείας να επενδύσει στην κινητικότητα της επόμενης γενιάς.  Τέλος, το I.D. Buzz αποτελεί εξέλιξη του θρυλικού Microbus και βασίζεται επάνω στη νέα αρχιτεκτονική για ηλεκτρικά μοντέλα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η ισχύς των μπαταριών ιόντων λιθίου θα φτάνει τα 275 kW, θα υπάρχει σύστημα τετρακίνησης, ενώ η αυτονομία που θα προσφέρει θα αγγίζει τα 600 km.

 

Advertisement