Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το VW Golf «Rallye» του 1993 ήταν στη SEMA

Ελλάδα 21:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το VW Golf «Rallye» του 1993 ήταν στη SEMA

ΝΕΑ

Το VW Golf «Rallye» του 1993 ήταν στη SEMA

ΝΕΑ

Η Volkswagen έφερε μια σειρά από πρωτότυπα αυτοκίνητα στη φετινή SEMA και το Golf «Rallye» του 1993, ήταν αυτό που έκλεψε τις εντυπώσεις.

Advertisement
Advertisement

Το VW Golf «Rallye» της τρίτης γενιάς του δημοφιλούς γερμανικού hatchback, είναι ένα από τα πρωτότυπα που δεν βλέπουμε συχνά.

Εξελίχθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 με στόχο να αποτελέσει τη βάση για την έκδοση του Golf που θα χρειαζόταν η VW στην –έστω και περιορισμένη- παραγωγή για να πάρει έγκριση τύπου το αγωνιστικό της για το WRC. Το πολύ special αυτό Golf, με την εσωτερική κωδική ονομασία Α59, είναι απόλυτα λειτουργικό. Κατασκευάστηκε από την Schmidt Motorsport (SMS) που είχε έδρα στο Cadolzburg το 1993.

Advertisement
Advertisement

Το κατασκευασμένο από ελαφρά υλικά εκείνης της εποχής, body kit, δίνει πολύ χαρακτηριστική εικόνα στο μοντέλο και κάνει σχεδόν εξ ολοκλήρου αγνώριστο το ΜκIII Golf πάνω στο οποίο βασίζεται. Οι πρόσθετες εισαγωγές στο καπό και το έντονο spoiler μπροστά αλλά και η μεγάλη αεροτομή πίσω, δίνουν το στίγμα της «ακραίας» κατασκευής.

Ο πίσω προφυλακτήρας με τις εσοχές για δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ τελικά χρειάστηκε μόνο τη μια, είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό και του πόσο πρωτόλειο είναι το συγκεκριμένο πρωτότυπο. Στο εσωτερικό, η VW τοποθέτησε ένα ζευγάρι ενισχυμένα καθίσματα της Recaro, ένα τριάκτινο τιμόνι, πίσω από το οποίο βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, καθώς και ένα ενισχυμένο roll cage.

Advertisement

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας turbo τετρακύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 275 ίππους και 370 Nm ροπής. Η απόδοση αυτή κατέληγε στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και ενός συστήματος τετρακίνησης με αγωνιστικές περγαμηνές, με υδραυλικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό και πίσω μπλοκέ. Το Α59 ήταν το ταχύτερο Golf που είχε παραχθεί μέχρι εκείνη την περίοδο και η VW είχε ανακοινώσει τελική της τάξης των 275 χλμ./ώρα.

Advertisement

Όπως όλοι ξέρουν, το Golf MkΙΙΙ «Rallye» δεν πήρε το πράσινο φως για παραγωγή καθώς η VW Motorsport αποφάσισε να μην ασχοληθεί με το WRC, οπότε έμειναν τα δύο πρωτότυπα –εκ των οποίων μόνο το ένα είναι λειτουργικό- να θυμίζουν τις παλιότερες εποχές της «εργοστασιακής βελτίωσης» για μοντέλα που κυκλοφορούσαν ευρέως. Η παρουσία του πρωτότυπο στη φετινή SEMA, είναι μια πολύ σπάνια περίσταση για το αυτοκίνητο που σπάνια βγαίνει από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Γερμανία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η VW eτοιμάζει crossover έκδοση του ID.3
Συγκριτική δοκιμή: Cupra Born 58 kWh 204 PS vs VW Golf GTE
VW ID. Life: Το ηλεκτρικό Polo παίρνει και… ψησταριά! (+video)

Advertisement