Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το θαύμα των σχεδιαστών με τη Bugatti W16 Mistral

Ελλάδα 7:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το θαύμα των σχεδιαστών με τη Bugatti W16 Mistral

ΝΕΑ

Το θαύμα των σχεδιαστών με τη Bugatti W16 Mistral

ΝΕΑ

Το τελευταίο μοντέλο παραγωγής με τον θρυλικό W16, έχει πετύχει κάτι μοναδικό που δεν μπορείς να το βρεις σε άλλο roadster.

Advertisement
Advertisement

Πολλοί στο παρελθόν, με πρώτο και καλύτερο τον θρύλο Έντζο Φερράρι, έχουν υποτιμήσει την αεροδυναμική των αυτοκινήτων και αυτά που προσφέρει. Αντιλαμβάνεστε όμως, ότι η αεροδυναμική μειώνεται σημαντικά σε ένα κάμπριο, επομένως πώς κατάφεραν στη Bugatti να κατασκευάσουν ένα ανοιχτό θηρίο με 1.600 ίππους απόδοση;

Η Bugatti έχει αποδείξει πολλάκις στο παρελθόν, ότι δεν την ενδιαφέρει μόνο η καθαρή ιπποδύναμη των πανίσχυρων και πολυκύλινδρων κινητήρων της, αλλά και η αεροδυναμική που τους συνοδεύει. Στην τελική, μιλάμε για μία εταιρεία που κατασκευάζει hypercars και έχει καταφέρει να σπάσει το φράγμα των 400 χλμ./ώρα.

Advertisement
Advertisement

Η «μαγκιά» της είναι ότι κατάφερε να το πετύχει αυτό ακόμα και με τη W16 Mistral, ένα roadster που υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσε τεχνικά να είναι τόσο ισχυρό.

Η Bugatti την παρουσίασε το 2022 ως το τελευταίο της μοντέλο παραγωγής με τον W16 και οι 99 μονάδες πουλήθηκαν αμέσως έναντι 5 εκατομμυρίων ευρώ έκαστη. Φέτος, θα ξεκινήσουν να καταφτάνουν στους πλούσιους ιδιοκτήτες τους.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία κατόρθωσε με έναν εκπληκτικό τρόπο η αεροδυναμική της Mistral να συνδυάζεται ιδανικά την ιπποδύναμή της.

Advertisement

Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί του εργοστασίου έδωσαν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και το τελικό αποτέλεσμα τους δικαίωσε.

Advertisement

Συγκεκριμένα, έδωσαν τόσο προσοχή στις αεροδυναμικές λεπτομέρειες της W16 Mistral που κατάφεραν να κατευθύνουν τη ροή του αέρα έτσι, ώστε να μην γίνεται η αεροδυναμική πίεση ή ο θόρυβος, από αφόρητος έως και επικίνδυνος για τα αυτιά των επιβατών.

Αρωγός σε αυτήν την επιτυχία ήταν το λογισμικό CFD (Computational Flud Dynamics). Μέσω αυτού, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές κατάφεραν να προσομοιώσουν και να κατευθύνουν την ροή του αέρα γύρω και πάνω από την καμπίνα, κατευθύνοντάς τον τελικά στις πολλές εισαγωγές αέρα του αυτοκινήτου.

Αυτή ήταν μόλις μία από τις πολλές καινοτόμες λύσεις τις οποίες επινόησαν στο γαλλικό εργοστάσιο. Μεταξύ άλλων, βρήκαν τρόπους για να ψύχονται επαρκώς ο κινητήρας, το κιβώτιο και οι στροβιλοσυμπιεστές.

Advertisement

Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και τον «βίαιο» W16, οι επιβάτες δεν νιώθουν τίποτα (σχεδόν) από την αεροδυναμική πίεση, ούτε τους ενοχλεί ο αέρας που περνάει πάνω από τα κεφάλια τους και καταλήγει στις εισαγωγές που βρίσκονται ακριβώς πάνω από τα καθίσματα.

Τελικά, μήπως η αεροδυναμική είναι πιο σημαντική από έναν πανίσχυρο κινητήρα; Ή μήπως ο τέλειος συνδυασμός των δύο είναι το ιδανικό; Η Bugatti σίγουρα πιστεύει το δεύτερο και το αποδεικνύει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτή είναι η Bugatti W16 Mistral των 5 εκατομμυρίων!
W16 Mistral, το πιο όμορφο «απρόοπτο» της Bugatti!
Επίσημο: Νέα Bugatti μέσα στο 2024!