Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων Executive: VW Golf | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Το Skoda Slavia βαδίζει στα χνάρια του 1100 OHC (+vid)

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Ο οδηγός αγώνων Jan Kopecky μπήκε στο τιμόνι του νέου Skoda Slavia. Η δημιουργία των μαθητών είναι εμπνευσμένη από το θρυλικό Skoda 1100 OHC, το οποίο πήρε επίσης στα χέρια του ο Kopecky.

Ο Jan Kopecky αποφάνθηκε: «Από τη μία πλευρά δεν υπάρχει σύγκριση. Το 1100 OHC είναι ένας ιστορικός μύθος και το Slavia είναι ένα εντελώς σύγχρονο αυτοκίνητο με όλα όσα συνεπάγεται, οπότε η διαφορά είναι τεράστια. Αλλά το OHC αποτέλεσε μεγάλη έμπνευση για τους μαθητές και νομίζω ότι ο σχεδιασμός τους είναι μια πραγματική επιτυχία”.

Στο τέλος, ωστόσο, ο ίδιος βρίσκει κάτι κοινό μεταξύ των δύο αυτοκινήτων: «Το 1100 OHC είναι ένας ιστορικός μύθος με το οποίο δεν θα ονειρευόμουν να υπερβώ το όριο. Και το Slavia από την πλευρά του είναι ένα πρωτότυπο που δεν μπορώ να οδηγήσω σαν ένα σωστό αγωνιστικό αυτοκίνητο», λέει, ομολογώντας ότι αντιμετώπισε τα δύο αυτοκίνητα πολύ πιο ήπια σε σχέση με το αγωνιστικό Skoda Fabia Rally2 evo.

Γι αυτό το λόγο, ο Kopecky επέλεξε ένα «κλασικό» στυλ οδήγησης και για τα δύο αυτοκίνητα. «Το 1100 OHC κατασκευάστηκε για αγώνες αντοχής, αλλά η οδήγηση ήταν διαφορετική τότε. Ήταν για το να γνωρίζεις το μηχάνημά σου και να μην το παρακάνεις, μόνο έτσι ολοκλήρωνες τον αγώνα”, εξηγεί ο έμπειρος οδηγός.

Ο μύθος του 1957 και το λευκό spider του 2020 είναι αυτοκίνητα που αξίζουν τεράστιο θαυμασμό, αν και το καθένα κερδίζει την αγάπη σας με διαφορετικό τρόπο. «Στο 1100 OHC μπορείτε να αισθανθείτε την ιστορία. Μυρίζεις βενζίνη όταν βγαίνεις από το αυτοκίνητο. Το OHC είναι ελαφρύ σαν φτερό και πραγματικά νιώθετε τους 92 ίππους. Είναι μια υπέροχη υπενθύμιση όμορφων ιστορικών κινητήρων με καρμπιρατέρ και η εξάτμιση ακούγεται σαν την κόλαση», λέει με χαμόγελο ο οδηγός της Skoda Motorsport.

«Ο κινητήρας TSI της Slavia προσφέρει επίσης αρκετή ισχύ και πλήρη βρυχηθμό, αλλά από τεχνολογική άποψη είναι πολύ πιο προηγμένος, φυσικά. Τα σπορ καθίσματα και το σπορ τιμόνι είναι εκπληκτικά. Ο οδηγός προστατεύεται περισσότερο από τα εξωτερικά στοιχεία σε σχέση με το OHC, αλλά το να είσαι σε επαφή με το περιβάλλον εξακολουθεί να είναι μεθυστικό», λέει ο Kopecky, περιγράφοντας τις εντυπώσεις του για το σχέδιο που δημιούργησαν οι φοιτητές της Skoda Academy.

Διαβάστε επίσης:

Slavia: Αυτό είναι το νέο πρωτότυπο ρόουντστερ της Skoda

Skoda: Νέο project car με το όνομα Slavia

Skoda Enyaq iV: Μία ματιά στο ευρύχωρο εσωτερικό του (+video)

Δημοφιλή στο Protothema.gr