Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Το Peugeot e-2008 είναι και εξαιρετικό οικογενειακό

  • newsautoteam

Η εμφάνιση που προσδίδει κύρος, το οπλοστάσιο του υπόσχεται μηδενικές εκπομπές ρύπων, χαμηλά λειτουργικά έξοδα, εντυπωσιακές επιδόσεις και οι χώροι του χαρίζουν χαμόγελα.

Στιγμές μεγαλείου βιώνει εδώ και αρκετούς μήνες το 2008. Με όπλα του την κομψή εμφάνιση, το premium εσωτερικό, τις υπερσύγχρονες τεχνολογίες και την εξαίσια οδική συμπεριφορά, το compact SUV βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων και έχει πάρει… παραμάζωμα τα βραβεία.

Μεταξύ αυτών και ο επίζηλος τίτλου του Ελληνικού “Car of the Year 2021”, που αποτυπώνει ανάγλυφα τον ώριμο, μοντέρνο και ολοκληρωμένο χαρακτήρα του μικρού SUV.  Η αδιαμφισβήτητη και – προσώρας- ακλόνητη κυριαρχία του 2008 δεν έχει σημάνει τον εφησυχασμό της γαλλικής εταιρείας, καθώς στόχος της δεν είναι απλά η επικράτηση στο «σήμερα», αλλά και στο «αύριο». Στο πλαίσιο αυτό, φρόντισε να προλάβει τις εξελίξεις, χαρίζοντας στο compact SUV και αμιγώς ηλεκτρική υπόσταση.

Όπερ και εγένετο το e-2008, ένα μοντέλο που κληρονομεί τη μακροσκελή λίστα με τα προσόντα του συμβατικού 2008, εμπλουτίζοντάς την, μάλιστα, με ακόμα περισσότερα, δυσεύρετα χαρακτηριστικά, τα οποία το καθιστούν σε ιδανική επιλογή για μια οικογένεια. Ας το γνωρίσουμε καλύτερα.

Οι σμιλεμένες γραμμές, η κομψή μάσκα, τα κάθετα led φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού και η διχρωμία του αμαξώματος συνθέτουν  ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα που ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος. Ακροβολισμένες είναι 3 LED «νυχιές» στα φωτιστικά σώματα, που καλύπτονται από μια οριζόντια μαύρη γυαλιστερή οριζόντια φάσα. Φυσικά, το e-2008 έχει… τον τρόπο του να κάνει γνωστή την ηλεκτρική του υπόσταση με το μονόγραμμα “e”, και την υποδοχή για το βύσμα φόρτισης πάνω από τον πίσω αριστερό τροχό.

Στο εσωτερικό την προσοχή τραβούν αμέσως τα καθίσματα με τις επενδύσεις από Γκρι Alcantara Gréval, που πέρα από θελκτικά στην όψη είναι και ιδιαίτερα άνετα, με πολύ ικανοποιητική πλευρική στήριξη. Παράλληλα, δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητο το  Από το εσωτερικό θα ήταν αδύνατο να απουσιάζει το κορυφαίο i-Cockpit 3D με τις πλέον ευκρινείς ενδείξεις και τα μοντέρνα γραφικά. Η ελεύθερη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό προσφέρει άριστη συνδεσιμότητα, και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το ταμπλό κρατάει σε συνεχή ενημέρωση τον οδηγό. Οι πληροφορίες απεικονίζονται ακριβώς στο σημείο που θα ήθελε ο οδηγός, χωρίς να χρειαστεί να πάρει στιγμή το βλέμμα του από το δρόμο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο e-2008 αμφότερες οι οθόνες προσφέρουν έξτρα… ηλεκτρικές πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση της ενέργειας, το υπόλοιπο της αυτονομίας, τους κοντινότερους σταθμούς φόρτισης κ.ο.κ. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου προσφέρουν και τα πλήκτρα (στυλ πιάνου) που εκτοξεύουν την premium ποιότητα της καμπίνας και ικανοποιούν πλήρως τις εργονομικές απαιτήσεις.

Πέρα από την –κοινώς ομολογουμένως- premium αύρα και τον «ψαρωτικό» διάκοσμο της καμπίνας, το σαλόνι του e-2008 κλείνει το μάτι και σε όσους προτάσσουν τις άνετες μετακινήσεις με την οικογένειά τους. Μικροί και μεγάλη απολαμβάνουν μεγάλη ευχέρεια κινήσεων για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ κορυφαίο είναι και το πορτμπαγκάζ, με τη χωρητικότητα του να κυμαίνεται μεταξύ 405 και 1.015 λίτρων.

Το Peugeot e-2008 κινείται από έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 136 PS/260 Nm, παρουσία τριών προγραμμάτων λειτουργίας. Το Εco για τη βέλτιστη αξιοποίηση της αυτονομίας, το Normal για ισορροπία ανάμεσα στην οικονομία και την απόδοση, και το Sport όπου ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει το maximum για κορυφαίες επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά. Μεγάλη ικανοποίηση χαρίζει και το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης, σε δύο στάδια έντασης, με το πιο έντονο να επιτρέπει την οδήγηση του αυτοκινήτου με ένα μόνο πεντάλ (χωρίς την ανάγκη χρήσης του φρένου).

Η αποθήκευση της ενέργειας γίνεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 kWh, η οποία υπόσχεται 320 χλμ. αυτονομίας (βάσει WLTP), ένα νούμερο υπεραρκετό για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Επίσης εφόσον χρησιμοποιηθεί με τον κατάλληλο προγραμματισμό, το Peugeot e-2008 μπορεί να αποτελέσει πιστό συνοδοιπόρο και για μεγάλα ταξίδια.

Αυτό που θα εκτιμήσουν οι οικογένειες είναι και η τοποθέτηση της μπαταρίας, με έξυπνο τρόπο ώστε να μην γίνονται εκπτώσεις στους χώρους των επιβατών αλλά και ώστε να αποτελεί δομικό στοιχείο του πλαισίου και της μεγάλης ακαμψίας που αυτό παρέχει.

Η φόρτισή της μπορεί να διαρκέσει έως και μόλις 30 λεπτά σε ένα ταχυφορτιστή των 100 kW για να φθάσει έως το 80% της χωρητικότητάς της. Μέσω, μάλιστα, της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου ή μέσω της εφαρμογής «MyPeugeot» στο smartphone είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης και ο έλεγχος της όλης διαδικασίας από απόσταση.

Γίνεται, λοιπόν, εύκολα αντιληπτός ο λόγος που το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-2008 συνιστά κορυφαία επιλογή για μια οικογένεια. Η εμφάνιση του προσδίδει κύρος και αισθητική υπεροχή, ενώ το σύγχρονο οπλοστάσιό του υπόσχεται μηδενικές εκπομπές ρύπων, χαμηλά λειτουργικά έξοδα, εντυπωσιακές επιδόσεις και… χώρους που χαρίζουν χαμόγελα.

Επιπλέον λόγος για ακόμα πιο πλατιά χαμόγελα είναι η τιμή του που στην έκδοση e-2008 Active με on-board charger 7,4 kW είναι 36.900 ευρώ. Με την κρατική επιδότηση στο πλαίσιο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» οπισθοχωρεί σημαντικά στα 30.949 ευρώ, ενώ αν υπάρχει δυνατότητα απόσυρσης (-1.000 ευρώ) η τελική διαμορφώνεται στα 29.949.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes GLA 250e vs Peugeot 3008 Hybrid
Δοκιμή: Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 PS EAT 8
Peugeot: Πρωταθλήτρια στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto