Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο MG3 έχει ιδιαίτερες φιλοδοξίες

Ελλάδα 5:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το νέο MG3 έχει ιδιαίτερες φιλοδοξίες

ΝΕΑ

Το νέο MG3 έχει ιδιαίτερες φιλοδοξίες

ΝΕΑ

Τα σχέδια της MG Motor για το νέο της υπερ-μίνι δεν περιορίζονται απλά στην αύξηση των πωλήσεών της.

Advertisement
Advertisement

Το τελευταίο χρόνο, η MG Motor δείχνει να είναι μία από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Με τη βοήθεια της SAIC Motor αλλά και την ιστορία της πάλαι ποτέ βρετανικής εταιρείας, τα μοντέλα της έχουν αρχίσει να γίνονται ευρύτερα αποδεκτά από τους υποψήφιους αγοραστές.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η MG Motor παρουσίασε την τρίτη γενιά του MG3, του supermini μοντέλου της. Αυτό θα διατίθεται τόσο μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και σε έκδοση με πλήρες υβριδικό σύστημα. Στην τελευταία περίπτωση, ο χωρητικότητας 1,5 λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας των 102 ίππων συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

To MG3 Hybrid+ (όπως ονομάζεται η συγκεκριμένη εκδοχή) έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 195 ίππους, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 102 ίππους και ο βασικός ηλεκτροκινητήρας 136 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Το δεύτερο ηλεκτρομοτέρ λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που διαθέτει το σύστημα οι οποίες έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 1,83 kWh.

Τα στοιχεία αυτά κάνουν το υβριδικής διάταξης καινούργιο MG3 το ισχυρότερο στην κατηγορία του. Επί ευρωπαϊκού εδάφους, οι κυριότεροι εμπορικοί ανταγωνιστές του θα είναι το Honda Jazz e:HEV, το οποίο έχει μέγιστη ισχύ 122 ίππους, το Renault Clio V E-Tech Full Hybrid συνδυαζόμενης μέγιστης ισχύος 143 ίππων (145 ίπποι, ονομαστικά) και το Toyota Yaris Hybrid αντίστοιχης απόδοσης 131 ίππων.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου MG3, τα στελέχη της εταιρείας δήλωσαν την πρόθεσή τους να κερδίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και στη συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά και υποκατηγορία των πλήρως υβριδικών.

Advertisement

Με τη χαρακτηριστική φράση «θέλουμε να σπάσουμε το μονοπώλιο την κατηγορία των υβριδικών (αυτοκινήτων)» έδειξαν τον στόχο που έχουν θέσει με το νέο supermini μοντέλο τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων, πέρυσι το Toyota Yaris Hybrid ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη (με 127.947 μονάδες), δεύτερο το Renault Clio V E-Tech Full Hybrid (με 43.397 μονάδες) και τρίτο το Honda Jazz e:HEV (με 16.296), πάντα για την υποκατηγορία των υβριδικών supermini.

Ωστόσο, το MG3 Hybrid+ δεν θα έχει να ανταγωνιστεί μόνο αυτά. Όπως είναι γνωστό, έχει αρχίσει ήδη η διάθεση στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου τόσο του καινούργιου Mitsubishi Colt Hybrid (το οποίο είναι το Clio V E-Tech Full Hybrid με το εμπορικό σήμα της ιαπωνικής εταιρείας) όσο και Mazda 2 Hybrid που είναι το Yaris Hybrid με το εμπορικό σήμα της Mazda.

Advertisement

Πάντως, οι άνθρωποι της MG προβλέπουν ότι χάρη και στο καινούργιο MG3 οι συνολικές πωλήσεις όλων των μοντέλων της στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν τις 300.000 μονάδες, εντός του 2024.