Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To νέο Audi RS 3 σε εκδόσεις Sportback και Sedan

Ελλάδα 9:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To νέο Audi RS 3 σε εκδόσεις Sportback και Sedan

ΝΕΑ

To νέο Audi RS 3 σε εκδόσεις Sportback και Sedan

ΝΕΑ

Το ισχυρό Audi RS 3 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: σε hot hatch έκδοση, η οποία ονομάζεται Sportback, καθώς και την πιο πρακτική sedan εκδοχή.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Audi RS 3 τόσο ως Sportback όσο και ως Sedan μοιράζονται τον ίδιο βραβευμένο πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 TFSI με ισχύ 400 PS και ροπή 500 Nm. Φυσικά, φέρουν και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού, ωστόσο η μόνη διαφορά είναι προφανώς οι σχεδιαστικές γραμμές στο πίσω τμήμα των μοντέλων και στο συνολικό βάρος με το sedan να είναι κατά 5 κιλά βαρύτερο σε σχέση με το Sportback, φτάνοντας δηλαδή τα 1.575 κιλά.

Οπτικά, τα δύο αμαξώματα δεν διαφέρουν περεταίρω έχοντας ένα -σαφώς- πιο δυναμικό look από τον προκατόχό του. Στο μπροστινό μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RS, το επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και οι μεγάλες είσοδοι αέρα, δίνουν στο compact σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση.

Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Ένα σύνολο 3×5 pixel τμημάτων LED, παρέχει μια αδιαμφισβήτητη εμφάνιση – μια καρώ σημαία εμφανίζεται στον αριστερό προβολέα ως μια δυναμική σκηνή coming home/leaving home και τα γράμματα RS 3 εμφανίζονται από την πλευρά του οδηγού. Κατά την οδήγηση, η καρώ σημαία ανάβει και στις δύο πλευρές.

Advertisement
Advertisement

Υπάρχει επίσης ένα νέο στοιχείο σχεδίασης πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών: μια εντυπωσιακή πρόσθετη έξοδος αέρα. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά δέκα χιλιοστά. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10Υ.

Ο πραγματικός αγωνιστικός σχεδιασμός ενσωματώνεται από τις προαιρετικά διαθέσιμες ακτίνες 5Υ με την επωνυμία RS. Η Audi θα τοποθετεί επίσης semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero “Trofeo R” για πρώτη φορά, προαιρετικά. Οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από το Motorsport περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο οπίσθιο προφυλακτήρα ειδικά για RS, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι επιδόσεις του νέου Audi RS 3 κόβουν την… ανάσα
Audi RS6 e-tron: Πανίσχυρο, ταχύτατο και super άνετο
Audi Q4 e-tron: Τεχνολογική και σχεδιαστική υπεροχή

 

Advertisement