Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι επιδόσεις του νέου Audi RS 3 κόβουν την… ανάσα

Ελλάδα 2:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι επιδόσεις του νέου Audi RS 3 κόβουν την… ανάσα

ΝΕΑ

Οι επιδόσεις του νέου Audi RS 3 κόβουν την… ανάσα

ΝΕΑ

Με 400 ίππους και 500 Nm ροπής κάτω από το καπό του νέου Audi RS 3, το “όπλο”… εδάφους-εδάφους επιταχύνει από στάση και φτάνει τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Audi RS 3 αποτελεί την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου και αυτό αφενός ξεχωρίζει από την αισθητική του πλευρά, αφετέρου από τις επιδόσεις του. Το ισχυρότερο A3 μπορεί να οδηγηθεί με μεγάλη ευκολία καθημερινά εντός πόλης, ενώ ο… πραγματικός του εαυτός βγαίνει στην πίστα. Γεγονός που έχει αποδειχτεί από το ρεκόρ που έχει σημειώσει στο Nurburgring.

Το Audi RS 3 μπορεί να επιταχύνει και να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Αυτό καθιστά το Audi RS 3 το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ροπής στα 500 Nm, 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του, η οποία διατίθεται μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ.

Advertisement
Advertisement

Ως αποτέλεσμα, το Audi RS 3 επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα από χαμηλές στροφές. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 PS είναι διαθέσιμη νωρίτερα, από πριν τις 5.600 σ.α.λ. και εκτείνεται σε ένα ευρύ επίπεδο έως 7.000 σ.α.λ.. Μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα αυξάνει επίσης την ταχύτητα με την οποία όλα τα επιμέρους στοιχεία του κινητήρα επικοινωνούν μεταξύ τους.

Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης 1-2-4-5-3 των κυλίνδρων και ο ασύγκριτος ήχος που τον συνοδεύει, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική.

Advertisement

Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select. Στις λειτουργίες Dynamic και RS Performance, για παράδειγμα, τα πτερύγια ανοίγουν πολύ νωρίτερα – τα συναισθηματικά στοιχεία του ήχου είναι ακόμη πιο έντονα. Επιπλέον, ο αδιαμφισβήτητος ήχος του πεντακύλινδρου κινητήρα ενισχύεται περαιτέρω από το προαιρετικό σπορ σύστημα εξάτμισης RS.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS6 e-tron: Πανίσχυρο, ταχύτατο και super άνετο
Audi Q4 e-tron: Η πιο σύγχρονη τεχνολογία στις μπαταρίες
Audi Q4 Sportback e-tron: Η σπορ γοητεία της ηλεκτροκίνησης