Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το λέει και το όνομα στη νέα Maserati: Μόνο για πίστα

Ελλάδα 8:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το λέει και το όνομα στη νέα Maserati: Μόνο για πίστα

ΝΕΑ

Το λέει και το όνομα στη νέα Maserati: Μόνο για πίστα

ΝΕΑ

Είναι ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής από τη Maserati, που παραδοσιακά «βλέπει πολύ σοβαρά» τους αγώνες αντοχής.

Advertisement
Advertisement

Η Maserati μας δείχνει το Hypercar της, Project24, που προορίζεται για χρήση μόνο σε πίστα και ιδιαίτερα, μόνο σε αγώνες.

Με τις νέες εικόνες που δίνει στη δημοσιότητα η Maserati θέλει να αναδείξει το ειδικό πρόγραμμα που «τρέχει» με την ονομασία Fuoriserie και αφορά τους πελάτες της που αρέσκονται στην αγωνιστική δράση των πρωταθλημάτων αντοχής. Το Project24, του οποίου την παραγωγή η Maserati θέλει να περιορίσει στις μόλις 62 μονάδες, εκμεταλλεύεται την ιδιοφυή πλατφόρμα της εταιρείας που δίνει τη δυνατότητα στον κάθε πελάτη να έχει τη διαμόρφωση που θέλει (μονοθέσιο ή διθέσιο, κλ.π.).

Advertisement
Advertisement

Τα νέα σκίτσα δείχνουν ένα μοντέλο με μπλε σκούρα απόχρωση, σε συνδυασμό με πολλές επιφάνειες στις οποίες το ανθρακόνημα είναι εκτεθειμένο και τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι αρκετά μεγάλα και ρυθμιζόμενα. Η ιταλική σημαία δίνει το παρόν στα καλύμματα των καθρεπτών και όχι μόνο. Παρά το γεγονός πως το αγωνιστικό αυτό «μοιράζεται» πολλά στοιχεία με την MC20, μοιάζει να είναι ακόμα πιο «ακραίο» σε σχέση με την αγωνιστική εκδοχή MC20 GT2.

Όπως φαίνεται άλλωστε, το Project24 δεν προορίζεται για οδήγηση σε δημόσιους δρόμους παρά μόνο σε πίστα και αυτό είναι που επέτρεψε στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Maserati να το «τερματίσουν» σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνιση αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Ο twin-turbo V6 κινητήρας με τη χωρητικότητα των 3,0 λίτρων, είναι ξηρού κάρτερ και έχει ρυθμιστεί ώστε να αποδίδει 740 ίππους, κάτι που του δίνει το χρίσμα της δυνατότερης μέχρι στιγμής εκδοχής του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου.

Advertisement

Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου και ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.250 κιλά και με τα παραπάνω δεδομένα, μιλάμε για ένα σύνολο που εμφανίζει ειδική ισχύ 1,69 κιλών ανά ίππο. Το πλαίσιο και η ανάρτηση έχουν ρυθμιστεί ειδικά για οδήγηση σε πίστα, ενώ για το μέγιστο της απόδοσης του συστήματος πέδησης, φροντίζει η σειρά CCMR της Brembo.

Advertisement

Μέσα στους επόμενους μήνες, η Maserati αναμένεται να αποκαλύψει κανονικές φωτογραφίες του αυτοκινήτου στο φυσικό του περιβάλλον, καθώς επίσης και να ανακοινώσει κι άλλες λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με το κόστος για την απόκτησή του αλλά και τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί κάποιος για να μπορεί να το αγοράσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εθεάθη η Maserati των 1.200 ίππων
Σταματάει η Maserati Ghibli το 2024
Η Maserati MC20 Cielo το πιο ακριβό μοντέλο της Stellantis

Advertisement