Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το κύκνειο άσμα του V8 της Ford

Ελλάδα 3:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το κύκνειο άσμα του V8 της Ford

ΝΕΑ

Το κύκνειο άσμα του V8 της Ford

ΝΕΑ

Με τη Mustang Shelby GT500 Code Red, θα έλεγε κανείς πως η Ford κάνει μια δήλωση προς πάσα κατεύθυνση, για το τέλος της αυτοκίνησης όπως την ξέρουμε.

Advertisement
Advertisement

Η Shelby American αντικαθιστά τον υπερσυμπιεστή του Ford Mustang Shelby GT500 με έναν άλλο διπλό και έτσι το μοντέλο φτάνει σε ακραία επίπεδα απόδοσης.

Αν σκεφτεί κανείς πως στην πραγματικότητα οι 782 ίπποι και τα 847 Nm ροπής της εργοστασιακής μορφής της Mustang GT500, είναι μια απόδοση που ξεπερνά τις προσδοκίες, η βελτίωση μοιάζει πραγματικά ανούσια. Όχι όμως για τους Αμερικάνους και –φυσικά και όχι- για τη Shelby που μας έχει συνηθίσει σε ακραίες επεμβάσεις και αποδόσεις. Με το βαρύγδουπο όνομα «Code Red» (που στους παλιότερους εξ ημών θυμίζει την ταινιάρα «A few good men») η Shelby δείχνει τι πραγματικά μπορεί να κάνει με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 της Ford.

Σε πρώτη φάση, η Shelby πριν από ένα χρόνο σχεδόν, είχε δώσει έκδοση της Mustang GT500 με 912 ίππους- την GT500 KR, που προοριζόταν για παραγωγή περιορισμένη στις 225 μονάδες. Τώρα όμως, με την «Code Red», η Shelby δείχνει να «τερματίζει» και αυτή την «πίστα». Η απόδοσή της με κοινή αμερικάνικη βενζίνη 93 οκτανίων, είναι 1.028 ίπποι και 1.057 Nm ροπής, ενώ όταν το ρεζερβουάρ γεμίσει με βιοαιθανόλη Ε85, η απόδοση φτάνει τους… 1.336 ίππους και τα 1.356 Nm.

Advertisement
Advertisement

Η Shelby American που έχει έδρα στο Λας Βέγκας, δηλώνει πως στην παρούσα φάση το μοντέλο είναι σε φάση εξέλιξης ακόμα και απέχει από το να μπορεί να θεωρείται «παραγωγής», κάτι που όμως είναι στα άμεσα πλάνα της να πετύχει. Η Shelby έχει επέμβει εκτός από την τροφοδοσία και στη μετάδοση αλλάζοντας το κιβώτιο των ταχυτήτων με κάτι ανθεκτικό στις ακραίες αυτές αποδόσεις του κινητήρα, ενώ νέος είναι και ο αλουμινένιος άξονας μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Αντίστοιχα, αλλαγμένοι είναι οι τροχοί 20 ιντσών του αυτοκινήτου (με πλάτος 11 εμπρός και 13 ίντσες πίσω) αλλά και το σύστημα των φρένων που περιλαμβάνει μεγαλύτερους δίσκους εμπρός και  πίσω.

Advertisement

Η «Code Red» διαφέρει επίσης και στην εμφάνιση καθώς είναι φαρδύτερα τα φτερά, ενώ και το επάνω μέρος του αμαξώματος είναι από ανθρακόνημα. Από το ίδιο υλικό είναι και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που διακρίνονται εμπρός και πίσω στο αμάξωμα. Πρόθεση της Shelby είναι να διαθέσει περίπου 10 «Code Red» ετησίως, με το κάθε ένα από αυτά να κοστίζει 210.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα για ένα μοντέλο που δεν έχει έγκριση τύπου για κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford Mustang Mach-E: Η μοντέρνα γοητεία ενός θρύλου
Η απίστευτη ιστορία του… μυθικού Shelby GT500 Coupe
Μια ματιά στο νέο Ford Focus (+video)