Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο νέο μοντέλο θα αντικαταστήσει το Kia Stinger;

Ελλάδα 2:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο νέο μοντέλο θα αντικαταστήσει το Kia Stinger;

ΝΕΑ

Ποιο νέο μοντέλο θα αντικαταστήσει το Kia Stinger;

ΝΕΑ

Θυμάστε το Kia Stinger; Θυμάστε πώς κατέληξε η εμπορική πορεία του; Θα μπορούσε να επανέλθει στο προσκήνιο μέσω μιας διαδικασίας αυτοκινητικής μετενσάρκωσης;

Advertisement
Advertisement

Το 2017 ήταν μια σημαντική χρονιά για την Kia καθώς παρουσίασε το Stinger (φωτογραφίες), το πολυτελές GT μοντέλο της. Ήταν η πρώτη ουσιαστική προσπάθειά της να ξεφύγει από την εικόνα του μαζικού κατασκευαστή και να αποκτήσει έναν περισσότερο πολυτελή και σπορ χαρακτήρα.

Στα τέλη του 2022, τα στελέχη της νοτιοκορεατικής εταιρείας ανακοίνωσαν το τέλος του ξεχωριστού μοντέλου και ήταν ειλικρινείς για τον λόγο που το έπραξαν: Η εμπορική πορεία του δεν ήταν αυτή που ανέμεναν, τα νούμερα πωλήσεών του ήταν χαμηλότερα των προσδοκιών.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, το Stinger είχε επιτελέσει τον ρόλο του. Είχε αλλάξει τη νοοτροπία των ανθρώπων της Kia και είχε εμπνεύσει μεγαλύτερο σεβασμό σε κοινό και ανταγωνιστές.

Πλέον, τα στελέχη της εταιρείας έχουν αποφασίσει την επαναφορά του αντικαταστάτη του. Φυσικά, αυτό θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα έχει τον ίδιο σκοπό: Να είναι ένα πολυτελές GT με επιδόσεις supercar (τουλάχιστον).

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από το ιστολόγιο Korean Car Blog, το νέο μοντέλο εξελίσσεται υπό την κωδική ονομασία «GT1». Όσον αφορά στην κανονική, θα έχουμε να κάνουμε με το EV8.

Advertisement

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα eGMP («Electric Global Modular Platform») και θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του.

Advertisement

Το ιστολόγιο δημοσιεύει ένα έγγραφο το οποίο διέρρευσε, όπως αναφέρεται σχετικά. Βάσει αυτού, η πιο προσιτή θα αποδίδει 218 ίππους και η αμέσως επόμενη 435 ίππους, αντίστοιχα. Η κορυφαία, θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι θα έχουν μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση 612 ίππους.

Αναφορικά με τις μπαταρίες του, το EV8 αναμένεται να έχει συστοιχία που η ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητά της θα φτάνει τις 113,2 kWh. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αυτονομία του θα κυμαίνεται μεταξύ 700-800 χλμ. (κατά «WLTP») με μια πλήρη φόρτιση.

Το EV8 αναμένεται να μπει σε διαδικασία παραγωγής το 2026 στο εργοστάσιο της Kia το οποίο βρίσκεται στην πόλη Hwaseong, στα βορειοδυτικά της Νότιας Κορέας.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Kia EV9 384 PS AWD
Δοκιμή: Kia EV6 GT AWD 585 PS, 77 kWh
Αντίο, Kia Stinger