Το Avatr 12 είναι εντυπωσιακό!
ΝΕΑΤο Avatr 12 είναι εντυπωσιακό!
ΝΕΑΗ κινεζική Avatr έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου παρουσιάζοντας εκεί και το νέο μοντέλο της το οποίο ονομάζει 12.
Η Avatr είναι μια θυγατρική εταιρεία της Chang’an Automobile. Ιδρύθηκε το 2018 και θέλησε να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο σε συνεργασία με τη Huawei, τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό.
WHAT CAR
Η προσπάθεια δεν τελεσφόρησε στο σύνολό της, όμως η Avatr εξέλιξε και παρουσίασε πέρυσι το 11, το πρώτο αυτοκίνητό της, το οποίο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Κατόπιν, δημιούργησε το 12, ένα πεντάθυρο coupe με πολυτελή χαρακτήρα και ίδια τεχνολογία κίνησης.
Η κινεζική εταιρεία παρουσίασε και τα δύο αυτοκίνητά της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου. Προφανώς, εμείς το καινούργιο μοντέλο το ονομάζουμε «δώδεκα», όμως η Κινέζοι το ονομάζουν «ένα δύο». Άλλωστε, το ίδιο κάνουν όταν πρόκειται και για το 11, το οποίο προφέρουν ως «ένα ένα».
Το 12 βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα «CHN» και είναι μεγάλο σε διαστάσεις. Το μήκος του φτάνει τα 5.020 χλστμ., το πλάτος του τα 1.999 χλστμ. και το ύψος του τα 1.460 χλστμ. Το μεταξόνιό του ξεπερνά τα τρία μέτρα (3.030 χλστμ.).
Οι μπαταρίες του είναι ιόντων λιθίου και έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 94,5 kWh και προέρχονται από την CATL. Η Αvatr ανακοινώνει μέγιστη θεωρητική αυτονομία μεταξύ 650-700 χλμ., χωρίς να διευκρινίζει το Πρωτόκολλο τυποποιημένης μέτρησης.
Το 12 θα διατίθεται σε δυο εκδοχές, μία πισωκίνητη και μία τετρακίνητη. Στην πρώτη, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 313 ίππους και στη δεύτερη -με τους δύο ηλεκτροκινητήρες- η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς είναι 578 ίπποι.
Το αμάξωμά του είναι ενδιαφέρον σχεδιαστικά και διαθέτει κάμερες αντί για κλασικούς εξωτερικούς καθρέφτες. Το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο και διαμορφωμένο για να μεταφέρει με άνεση τους επιβάτες.
Η μορφοποίηση του ταμπλό είναι χαρακτηριστική. Στις άκρες του υπάρχουν δύο μικρές οθόνες για να βλέπει ο οδηγός το περιβάλλον προς τα πίσω, μέσω των εξωτερικών καμερών.
Στο κέντρο του υπάρχει η μεγάλων διαστάσεων οθόνη αφής, ωστόσο το κυριότερο στοιχείο είναι η πανοραμική οθόνη 35,4 ιντσών, ανάλυσης 4K, η οποία έχει διαμορφωθεί στη βάση του παρμπρίζ, εμπρός από τον οδηγό και τον συνοδηγό.
Εκτός αυτών, υπάρχει και το σύστημα Head-up Display το οποίο εξελίχθηκε από τη Huawei («Huawei Advanced Driving System»).
Τέλος, η Avatr ανακοινώνει ότι το 12 έχει συνολικά τουλάχιστον 29 αισθητήρες περιμετρικά του οχήματος για να ενημερώνεται και να υποβοηθείται ο οδηγός. Οι τρεις από αυτούς είναι του συστήματος LiDAR το οποίο διαθέτει το όχημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mobility: Αντίστροφη μέτρηση για το σημαντικότερο event για το αυτοκίνητο και την κινητικότητα
IAA Mobility 2023: Οι Κινέζοι πίνουν… μπύρες στο Μόναχο
Στην Κίνα, ξεκίνησαν οι συνεργασίες…