Τι σχέση έχει η Mazda με την ιαπωνική υφαντουργία;
ΝΕΑΤι σχέση έχει η Mazda με την ιαπωνική υφαντουργία;
ΝΕΑΗ Mazda και η ιαπωνική υφαντουργία συνδέονται μέσα από την αφοσίωση και το πάθος που χαρακτηρίζουν την παραδοσιακή τέχνη της Ιαπωνικής υφαντουργίας.
Σε αυτή την τέχνη, χρησιμοποιούνται φυσικά συστατικά για να δημιουργήσουν χρώματα και σχέδια. Η Ιαπωνία έχει μια μακρά ιστορία στις υφαντουργικές τέχνες, με κάθε περιοχή να αναπτύσσει το δικό της ιδιαίτερο στυλ. Παρόλες τις διαφορετικές τεχνικές, οι αξίες της αφοσίωσης και της αριστείας διατηρούνται.
WHAT CAR
Η υφαντουργία δεν παρείχε μόνο ένδυση και αντικείμενα, αλλά ήταν και πηγή εισοδήματος για τις κοινότητες. Χρησιμοποιούνταν φυσικά υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον και εύκολα προσβάσιμα. Κάθε υλικό είχε μοναδικά χαρακτηριστικά που το έκαναν σύμβολο της περιοχής του.
Παραδείγματος χάριν, το λουλούδι κενταύριο στην επαρχία Yamagata παρήγαγε πορφυρό χρώμα από τα πέταλά του, ενώ στην περιοχή Tokushima γνωστό ήταν το indigo blue (aizome) που χρησιμοποιούσαν εδώ και αιώνες.
Παρόλο που η ζήτηση για φυσικά χρώματα μειώθηκε με την εμφάνιση των συνθετικών χρωστικών, τα τελευταία χρόνια ξαναζεί το ενδιαφέρον για τις παραδοσιακές τεχνικές και τις αειφόρες πρακτικές. Νέοι καλλιτέχνες συνδυάζουν τις παραδοσιακές τεχνικές με σύγχρονες αισθητικές, δημιουργώντας έργα με μοναδικό χαρακτήρα.
Ο Takuya Shoji από την Hi-Color Handworks είναι ένας από αυτούς. Με την ομάδα του παράγει οργανικά χρώματα, καλλιεργώντας το δικό του γαλάζιο χωρίς χημικά και φυτοφάρμακα. Προάγει μια κουλτούρα εκτίμησης της “ζύμωσης ιδεών” και διαδικασιών, υπογραμμίζοντας ότι η τέχνη απαιτεί χρόνο και αφοσίωση για να αποκτήσει μοναδικότητα.
«Το κύριο συστατικό για τις βαφές των υφασμάτων μας είναι το μπλε indigo (λουλακί), μαζί με το κίτρινο του κατιφέ, το κόκκινο (από τις ρίζες του φυτού madder) και το καφέ (από τη λάσπη). Αυτά τα τέσσερα χρώματα χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό για τη δημιουργία του χρώματος που χρησιμοποιείται ως βάση» εξηγεί.
Αυτή η αφοσίωση στον σεβασμό του παρελθόντος, σε συνδυασμό με την αναζήτηση της καινοτομίας, ταιριάζει με τη φιλοσοφία σχεδίασης της Mazda. Οι σχεδιαστές της εταιρείας θολώνουν τα όρια μεταξύ μορφής και λειτουργίας με τεχνικές ακρίβειας.
Αυτές οι αξίες εκδηλώθηκαν και στην πρόσφατη συνεργασία μεταξύ της Mazda Motor Europe και της Suzusan, μιας ιαπωνικής εταιρείας υφασμάτων και σχεδιασμού, όπου οι δύο ιαπωνικές εταιρείες συζήτησαν για την κοινή αξία της χρήσης του Yohaku (κενού χώρου) και της αναζήτησης έμπνευσης από τη φύση. Μια προσέγγιση ποιότητας, με την ανθρώπινη φύση στην καρδιά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αντεξε τον τάρανδο το νέο Mazda CX-60; (+video)
To Mazda MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο του καλοκαιριού (+video)
Mazda: H τελειότητα κρύβεται στις λεπτομέρειες