Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι περιμένει η Toyota για να φέρει την GR Corolla στην Ευρώπη;

Ελλάδα 3:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι περιμένει η Toyota για να φέρει την GR Corolla στην Ευρώπη;

ΝΕΑ

Τι περιμένει η Toyota για να φέρει την GR Corolla στην Ευρώπη;

ΝΕΑ

Όσο μεγάλο ήταν το χαμόγελο στο άκουσμα της αποκάλυψης για την ταχύτερη και ισχυρότερη Corolla όλων των εποχών, άλλη τόση ήταν η απογοήτευση για την μη έλευση της στην Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Μήπως όμως υπάρχει ακόμη ένα παράθυρο ώστε να τη δούμε και στα μέρη μας;

Πολλοί βιάστηκαν να προκαταβάλουν το μέλλον της GR Corolla σε ότι έχει να κάνει με το πιθανό ευρωπαϊκό της ντεμπούτο. Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια η ίδια η εταιρεία ξέκοψε από την αρχή κάθε τέτοιο σενάριο αφού δήλωσε πως το τετρακίνητο hot hatchback προορίζεται για την αγορά των ΗΠΑ αλλά και της Ιαπωνίας.

Οι πρόσφατες δηλώσεις όμως του ισχυρού άνδρα της εταιρείας Akio Toyoda, ήταν αινιγματικές, καθώς αφήνει ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να περάσει τον Ατλαντικό και να αντιπαρατεθεί με τα άλλα hot hatches. Όπως π.χ. τα Hyundai i30 N και VW Golf R. Οικονομικά αντέχει η εταιρεία ένα τέτοιο σενάριο, το ζήτημα είναι το πόσο νωρίς θα τεθούν σε ισχύ οι περιορισμοί του Euro 7.

Advertisement
Advertisement

Οι αυστηρές νόρμες είναι προγραμματισμένες για το 2025, υπάρχει όμως ένα σοβαρό ενδεχόμενο να πάρουν παράταση για αργότερα. Στην περίπτωση αυτή θα δούμε την GR Corolla και στα μέρη μας, ενώ εφόσον το Euro 7 έρθει στην ώρα του θα αρκεστούμε σε φωτογραφίες ή στο μικρό αδελφάκι του, το GR Yaris.

Ακόμη και αν ανοίξει ο δρόμος για τη GR Corolla θα πρέπει να κάνουμε υπομονή 1,5 με 2 χρόνια στην καλύτερη περίπτωση. Η παραγωγή έτσι και αλλιώς είναι αρκετά περιορισμένη σε σχέση με τη ζήτηση και μάλιστα σχετικές λεπτομέρειες δόθηκαν στη δημοσιότητα δια στόματος Akio Toyoda.

Advertisement

Συγκεκριμένα θα παραχθούν τον πρώτο χρόνο 1.500 GR Corolla στην έκδοση Circuit (διαφορικό, carbon οροφή, δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα) και άλλες 5.000 GR Corolla Core με προαιρετικό τον παραπάνω εξοπλισμό. Συνολικά 6.500 αυτοκίνητα για δύο αγορές που βρίσκονται μέσα στην πρώτη τριάδα της παγκόσμιας ζήτησης αυτοκινήτων (μετά την Κίνα), κάτι που σημαίνει πως μάλλον θα γίνουν ανάρπαστα.

Advertisement

Θυμίζουμε πως ο κινητήρας της Toyota GR Corolla είναι ο τρικύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών του GR Yaris, που για την περίσταση έχει ανέβει στους 304 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και στα 370 Nm από τις 3.000 έως τις 5.550 σ.α.λ. To κιβώτιο είναι, όπως είπαμε, 6άρι χειροκίνητο και η τετρακίνηση η GR Four με διαφορικά Torsen και στους δύο άξονες και δυνατότητες επιλογής της κατανομής της ροπής. Όσο για το 0-100 χλμ./ ώρα υπολογίστε περί τα 5,0 δεύτερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πώς γεννήθηκε το Toyota GR Yaris;
Toyota bZ4X: Στην Ελλάδα πότε;
Toyota GR Yaris με 8άρι αυτόματο