Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι γίνεται με το αυτοκίνητο της Sony;

Ελλάδα 9:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τι γίνεται με το αυτοκίνητο της Sony;

ΝΕΑ

Τι γίνεται με το αυτοκίνητο της Sony;

ΝΕΑ

Ο ιαπωνικός κολοσσός ακολουθεί τη μόδα που θέλει τις εταιρείας κατασκευής ηλεκτρονικών συσκευών να εμπλέκονται στον αυτοκινητικό κόσμο.

Advertisement
Advertisement

Νέες πληροφορίες σχετικά με τη διαφαινόμενη εμπλοκή της Sony στο πεδίο της αυτοκίνησης, έρχονται στο φως της δημοσιότητας, δια στόματος του Εκτελεστικού Αντιπροέδρου του ιαπωνικού κολοσσού, Izumi Kawanishi.

Μιλώντας στο Automotive News, ο Kawanishi ξεκαθάρισε πως «αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο ξεκάθαρο σχέδιο», καθώς η εταιρεία βρίσκεται στη φάση έρευνας και της εξέλιξης.

«Πρέπει να διερευνήσουμε με ποιον τρόπο θα παρέχουμε υπηρεσίες κινητικότητας. Αυτή είναι η βασική μας ιδέα και επομένως πρέπει να συνεχίσουμε το πρόγραμμα έρευνας και εξέλιξης», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Advertisement
Advertisement

Η γνωστοποίηση της δραστηριοποίησης της Sony στο πεδίο του αυτοκινήτου έγινε το 2020, στο πλαίσιο της Έκθεσης Ηλεκτρικών CES, όταν παρουσιάστηκε το πρωτότυπο ηλεκτρικό Sony Vision-S.

Το πρωτότυπο έχει ήδη υποβληθεί σε δοκιμές σε δημόσιο οδικό δίκτυο και αποτελεί ένα είδος πειραματόζωου για τις τεχνολογίες της μάρκας που μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα αυτοκίνητο.

Advertisement

Εφαρμογή στο μοντέλο βρίσκει το σύστημα 360 Reality Audio, που δημιουργεί μια καθηλωτική ηχητική εμπειρία, την ίδια ώρα που γίνεται χρήση τεχνολογίας 5G, η οποία παρέχει σύνδεση στο δίκτυο του PlayStation. Σημειώνεται πως ενσωματώνεται κάθε εξελιγμένο σύστημα παρακολούθησης ταινιών και video gaming που φέρει την υπογραφή της Sony.

Βέβαια, όπως παραδέχτηκε και ο Kawanishi, η δημιουργία ενός τόσο καινοτόμου χώρου ψυχαγωγίας δεν αποτελεί μια απλή διαδικασία, μιας και είναι συνυφασμένη με τη διαμόρφωση και το σχεδιασμό της καμπίνας.

Advertisement

Το Sony Vision-S που παρουσιάστηκε στην CES 2020 είχε μήκος 4.895 χλστ. και κινείτο από δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα. Συνδυαστικά παράγονταν 544 PS, η επιτάχυνση στα πρώρα 100 χλμ./ώρα ερχόταν 4,8 δλ. και η τελική περιοριζόταν στα 240 χλμ/ώρα.

Η φαρέτρα του, επίσης, περιελάμβανε σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, ραντάρ LIDAR που χαρτογραφεί τον περιβάλλοντα χώρα, καθώς και 33 αισθητήρες.

Advertisement

Σημειώνεται πως η Sony δεν αναμένεται να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του αυτοκινήτου. Το όχημα αποτελεί περισσότερο μια επίδειξη τεχνολογικής κινητικότητας, και ένα πείραμα πάνω στο πώς μπορούν να εφαρμοστούν οι τεχνολογίες της Sony σε ένα αυτοκίνητο.

Περισσότερες πιθανότητες συγκεντρώνει το σενάριο που θέλει τη Sony να λανσάρει τεχνολογίες ψυχαγωγίας και αυτόνομης οδήγησης, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται από τους κατασκευαστές κατά την παραγωγή των μελλοντικών μοντέλων τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Παίρνουν τα πάνω τους οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη
Τα αυτόνομα ΜΜΜ θα μειώσουν το κόστος μετακίνησης (+video)
Το κινεζικό ηλεκτρικό sedan που «γλυκοκοιτάζει» την Ευρώπη