Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Θα δούμε και Toyota GR Aygo X;

  • newsautoteam

Η τουμπανιασμένη εμφάνιση της crossover μετάλλαξης του Aygo άνοιξε την όρεξη των οπαδών της Toyota για μια καυτή έκδοση με το διακριτικό GR.

Στην πλήρη αποκάλυψη της νέας, crossover μετάλλαξης του Aygo προχώρησε η Toyota πριν από λίγες ώρες. Όπερ και εγένετο το Aygo X, ένα τουμπανιασμένο αυτοκίνητο πόλης, με σύγχρονο design, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και ένα ευρύχωρο εσωτερικό.

Η μυώδης εμφάνιση του μοντέλου, μάλιστα, δεν άργησε να… ανοίξει την όρεξη των φίλων της σπορ οδήγησης που άρχισαν να ορέγονται μια «καυτή» έκδοση, στα χνάρια του GR Yaris.

Θα δούμε, λοιπόν, στο μέλλον μια εξαγριωμένη παραλλαγή με έμφαση στις επιδόσεις και το σπορ στήσιμο; Την απάντηση έδωσε ο αντιπρόεδρος της Toyota Europe, Andrea Carlucci, μιλώντας στο ειδησεογραφικό Μέσο Autocar.

«Όποια και αν είναι τα πλάνα μας, αξίζει στο αυτοκίνητο (σ.σ. Aygo X) να εξετάσουμε το πλαίσιο και την ακαμψία του. Και γενικά την πιθανότητα να δημιουργήσουμε μια πιο σπορ εκδοχή».

Παρ’ όλα αυτά, ξεκαθάρισε πως η υφιστάμενη ατζέντα δεν περιλαμβάνει την εξέλιξη ενός… GR Aygo X: «Ας είμαστε ξεκάθαροι. Δεν είναι στα πλάνα μας, αλλά μπορείτε να μας βοηθήσετε να μάθουμε αν υπάρχουν βάσιμες προοπτικές για κάτι τέτοιο».

Βέβαια, φρόντισε να αφήσει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, χρησιμοποιώντας τη γνωστή ρήση… «ποτέ μη λες ποτέ».

Μην ξεχνάμε, πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, Akio Toyoda, τρέφει μια ιδιαίτερη αδυναμία στα γρήγορα αυτοκίνητα και δεν διστάζει να λάβει μέρος σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Εμφορούμενος από ένα αίσθημα ανάγκης να αναστηλώσει την καταρρέουσα φήμη της μάρκας στον τομέα των προσιτών αυτοκινήτων επιδόσεων, ο Toyoda ηγήθηκε της διαδικασίας εξέλιξης των GR Yaris, GR Supra και GR 86.

Επομένως ουδείς μπορεί να προδικάσει ότι στο μέλλον η Toyota δεν θα δημιουργήσει ένα GR Aygo X, το οποίο θα αποτελούσε το εισαγωγικό «καυτό» μοντέλο της μάρκας.

Και δεδομένου ότι το «απλό» Aygo X χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το GR Yaris, ίσως κληρονομούσε τον 3κυλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,6 λτ., των 261 PS και 360 Nm ροπής.

Πέρα από το μοτέρ, θα πραγματώνονταν και μια σειρά από άλλες επεμβάσεις, όπως τα μεγαλύτερα φρένα, το πιο σπορ set-up της ανάρτησης, η τοποθέτηση ενός αεροδυναμικού πακέτου, και η λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξοικονόμηση βάρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Grand Prix στη Suzuka για 3 ακομα χρόνια!
Έρχεται το ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Toyota GR Yaris
Ο πρόεδρος της Τoyota προειδοποιεί για τους κινδύνους των αυτόνομων οχημάτων

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto