Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(1) {
  [441499]=>
  object(WP_Post)#7124 (24) {
    ["ID"]=>
    int(441499)
    ["post_author"]=>
    string(2) "26"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2022-02-09 13:31:15"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2022-02-09 11:31:15"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(25) "220209133115_BMW 5 Series"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(25) "220209133115_bmw-5-series"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2022-02-09 13:31:15"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2022-02-09 11:31:15"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(441491)
    ["guid"]=>
    string(80) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2022/02/220209133115_BMW-5-Series.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Τέλος για τη «βασική» plug-in υβριδική BMW 5

  • newsautoteam

Οι 163 ίπποι που αποδίδει το 4κύλινδρο μοτέρ της κρίνονται ικανοποιητικοί. Αλλά δεν μπορούν να επωμιστούν ολόκληρο το βάρος της κίνησης ενός σεντάν βάρους δύο τόνων.

Στην αρένα της ηλεκτροκίνησης έχουν ριχθεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανά τον κόσμο, σε μια προσπάθεια να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμα του στόλου τους, ώστε να γλιτώσουν τα δυσβάσταχτα πρόστιμα.

Ανάμεσα σε αυτές και η BMW, η οποία –ως είθισται- δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά έχει στην γκάμα της και κάποιες plug-in υβριδικές προτάσεις, οι οποίες συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρα με μοτέρ εσωτερικής καύσης.

Και μολονότι η συντριπτική πλειονότητα των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων της γνωρίζει ικανοποιητική δημοφιλία, υπάρχει ένα που δεν έτυχε της αναμενόμενης ζήτησης, με αποτέλεσμα να μετράει… ώρες.

Πρόκειται για την έκδοση 520e της Σειράς 5 που, σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, από τον Απρίλιο του 2022 δεν θα υπάρχει στην γκάμα.

Οι τίτλοι τέλους θα γραφτούν για την έκδοση τόσο για το sedan όσο και το station wagon (Touring) αμάξωμα, με την «αποτυχία» της να αποδίδεται στο ελαφρώς ανίσχυρο κινητήριο σύνολο της.

Ειδικότερα, μολονότι η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται σε 204 PS, ο τετρακύλινδρος 2λιτρος βενζινοκινητήρας παράγει μόλις 163 PS. Στα περισσότερα αυτοκίνητα το εν λόγω νούμερο μόνο ως φτωχό δεν θα εκλαμβανόταν, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για την έκδοση 520e, μιας και εφόσον εξαντληθούν τα αποθέματα ηλεκτρικής ενέργειας, θα κληθεί να κινήσει ένα όχημα βάρους σχεδόν δύο τόνων.

Πρόκειται για μια «αδυναμία» που έχει διαγνωσθεί από τους φίλους της βαυαρικής μάρκας, οι οποίοι έδειξαν την πλάτη τους στην 520e.

Η απομάκρυνση της εν λόγω έκδοσης, δεν θα επηρεάσει τις υπόλοιπες plug-in υβριδικές προτάσεις, ήτοι την 530e (RWD ή AWD) των 292 PS και την τετρακίνητη 545e xDrive των 394 PS.

Σημειώνεται ότι η τρέχουσα γενιάς της Σειράς 5 πνέει τα λοίσθιά της, δεδομένου ότι η παρουσία της στην αγορά ανέρχεται σε περίπου έξι έτη.

Οι Βαυαροί, πλέον, στρέφονται στη νέα γενιά, αλλά και σε μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, την i5.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η κινεζική BMW i3 προλογίζει την ηλεκτρική 3άρα;
To ψηφιακό κλειδί της BMW τώρα και σε τηλέφωνα Android
Πόσο κοστίζει η 5αρα σε Ελλάδα και Τουρκία;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ