Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Τα ιστορικά μοντέλα της FCA στο Targa Florio

  • Κώστας Φούζας

Η Alfa Romeo και η Abarth είναι οι Επίσημοι Χορηγοί στο 101ο Targa Florio, όπου ο όμιλος FCA συμμετέχει με μερικά ιστορικά αυτοκίνητα.


Ο φετινός αγώνας “Targa Florio” λαμβάνει χώρα στη Σικελία από τις 20 έως τις 23 Απριλίου με τον όμιλο FCA να συμμετέχει ενεργά και να είναι χορηγός του εν λόγω εγχειρήματος. Παράλληλα, έχουν επιλεγεί σημαντικά μοντέλα από την Κληρονομιά της FCA για να πρωταγωνιστούν στο Targa Florio Classic.

Η Alfa Romeo σημείωσε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της στην ιστορία των αγώνων στο Targa Florio έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 10 νίκες, 3 δεύτερες θέσεις, 7 τρίτες θέσεις και 10 πιο γρήγορους γύρους. Η μάρκα επίσης διατηρεί δύο σημαντικά ρεκόρ: το ρεκόρ των συνεχόμενων νικών (6 νίκες από το 1930 έως το 1935) και την κατάκτηση της πρώτης και δεύτερης θέσης την ίδια χρονιά (μάλιστα σε πέντε αγώνες). Για να γιορτάσει αυτό το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν, η Alfa Romeo συμμετέχει στο Targa Florio Classic με τέσσερα εκπληκτικά αυτοκίνητο από το Ιστορικό Μουσείο της, La macchina del tempo, στο Arese. Συγκεκριμένα, στον αγώνα θα “παρελάσουν” οι Giulietta SZ (1960), Giulia Sprint Speciale (1963), Giulia GTA (1965) και 1600 Spider “Duetto” (1966). Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα βρίσκονται και οι εντυπωσιακές Stelvio και Giulia, οι οποίες αποτελούν την καλύτερη έκφραση του “La meccanica delle emozioni” και ξεχωρίζουν για τις ανταγωνιστικές επιδόσεις, το σπορτίβ και το απαράμιλλο Ιταλικό στιλ.

Η Abarth συμμετέχει επίσης στο φημισμένο 101ο Targa Florio ως Επίσημος Χορηγός. Η μάρκα έχει μια σειρά επιτυχιών στους αγώνες ταχύτητας Targa Florio, όπου περιλαμβάνονται οι νίκες του 1000 SP, αλλά και του 124 Rally τις τελευταίες χρονιές της διοργάνωσης. Από την περίοδο που το Targa Florio μετατράπηκε σε rally από αγώνα ταχύτητας που ήταν αρχικά, η Abarth έχει σημειώσει αρκετές σημαντικές νίκες: δύο με το Abarth 131 Rally (το 1979 με τον Adartico Vudafieri και το 1980 με τον Mario Pasetti) και δύο το 2003 και 2004 με το Fiat Punto Super 1600 (με οδηγό τον Paolo Andreucci) ο οποίος κέρδισε και τον αγώνα του 2006 με ένα Abarth Grande Punto S2000. Το ίδιο μοντέλο πέρασε πρώτο τη γραμμή τερματισμού το 2009 με τον Luca Rossetti στο τιμόνι. Στις επιτυχίες της Abarth θα μπορούσαν να προστεθούν και οι συνολικά 9 πρώτες θέσεις που κατέκτησαν η Lancia Rally, η Lancia Delta S4 και Integrale, αυτοκίνητα τα οποία κατασκευάστηκαν από μηχανικούς της Abarth.

Δημοφιλή στο Protothema.gr