Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

ΝΕΑ

Τα ηλεκτρικά Audi, Porsche & Tesla επιλέγουν ελαστικά Goodyear

  • newsautoteam

Πρόκληση για την Goodyear είναι η δημιουργία ελαστικών που αξιοποιούν την ακαριαία επιτάχυνση των ηλεκτρικών, προσφέροντας ταυτόχρονα άνεση και χαμηλή αντίσταση κύλισης.

Πέρα από την εξάλειψη των εκπομπών ρύπων, η ηλεκτροκίνηση υπόσχεται και συγκινήσεις, χάρη στην ακαριαία επιτάχυνση των μοντέλων.  Για την Goodyear, αυτό το νέο δεδομένο έφερε νέες συναρπαστικές προκλήσεις στο πεδίο του σχεδιασμού και της ανάπτυξης νέων ελαστικών.

Η πρόκληση για εταιρεία έγκειται στη δημιουργία ελαστικών, τα οποία θα μπορούν να αξιοποιήσουν την τεράστια ροπή ενός ηλεκτρικού οχήματος με πολύ υψηλή απόδοση, προσφέροντας ταυτόχρονα την άνεση, την αντοχή και τη χαμηλή αντίσταση κύλισης που χρειάζεται ένα τέτοιο όχημα, χαρακτηριστικά απαραίτητα για αυτή την premium luxury κατηγορία της αγοράς.

Οι premium μάρκες επιλέγουν Goodyear για τον Εξοπλισμό Πρώτης Τοποθέτησης των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

Με πρώτες τοποθετήσεις σε συναρπαστικά sedan μοντέλα υψηλής ηλεκτρικής απόδοσης, όπως το Audi e-tron GT, το ελαστικό Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 αφήνει ήδη το αποτύπωμά του ως ένα ελαστικό προορισμένο για τα ηλεκτρικά οχήματα. Τα τετράθυρα μοντέλα, όπως η έκδοση RS του e-tron GT, μπορούν να δώσουν περισσότερους από 600 ίππους, κάνοντας τους επιβάτες τους να νιώσουν τα 0-100 km/h μέσα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα. Τέτοιου είδους διαπιστευτήρια απόδοσης είναι ενδεικτικά για τις δυνατότητες των συγκεκριμένων μοντέλων που χρειάζονται και απαιτούν ένα ελαστικό υψηλής απόδοσης στα μέτρα τους.

Το ελαστικό Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 είναι ένα ελαστικό εξαιρετικά υψηλής απόδοσης (UHP) σχεδιασμένο για σπορ μοντέλα και αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων σε όλες τις κατηγορίες. Ενώ αποτελεί ήδη αγαπημένη επιλογή για αυτοκίνητα επιδόσεων με παραδοσιακούς κινητήρες, το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 έχει πρόσφατα επιλεγεί από κορυφαίους κατασκευαστές για τα ηλεκτρικά μοντέλα που αποτελούν τις σημερινές ναυαρχίδες της ηλεκτροκίνησης. Μία τέτοια εξέλιξη απαιτούσε από την Goodyear την ανάπτυξη συγκεκριμένων τεχνολογιών που θα διασφάλιζαν τη μεγιστοποίηση της απόδοσης, του χειρισμού, της άνεσης αλλά και των δυνατοτήτων μεγαλύτερης αυτονομίας των ηλεκτρικών μοντέλων υψηλής απόδοσης.

Για τον εξοπλισμό πρώτης τοποθέτησης των μοντέλων αυτών, η Goodyear ανέπτυξε τα Eagle F1 Asymmetric 5 σε διαστάσεις από 17 ” έως 21″. Οι μισές διαστάσεις έχουν κατάταξη ετικέτας Α ως προς την αντίσταση κύλισης, υποστηρίζοντας την ανάγκη για ευελιξία, ενώ η Goodyear ανέπτυξε επίσης την τεχνολογία “RunOnFlat” ως επιλογή για τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης με τη χρήση των οποίων δεν θα υπάρχει ανάγκη για ρεζέρβα ούτε για ειδικό κιτ επισκευής. Έτσι, περισσότερος χώρος μένει ελεύθερος για την μπαταρία, ενισχύοντας την αυτονομία και την ισχύ του ηλεκτρικού οχήματος.

Όταν η Audi επέλεξε την Goodyear για το Audi e-tron GT quattro και RS e-tron GT που κυκλοφόρησε πρόσφατα, η Goodyear βελτιστοποίησε την απόδοση του ελαστικού με το να μειώσει την ευελιξία στη σχεδίαση πέλματος, με αποτέλεσμα την οδήγηση υψηλής ακριβείας και υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης.

Με την Porsche και την Tesla επίσης να επιλέγουν την Goodyear για τα υψηλής απόδοσης sedan ηλεκτρικά μοντέλα τους, είναι σαφές ότι η Goodyear βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης ελαστικών που μπορούν να αξιοποιήσουν την ισχύ των συγκεκριμένων μοντέλων, ενώ παράλληλα προσφέρουν μέγιστη απόδοση. Ο Laurent Colantonio, Regional Technology Director της Goodyear για τα επιβατικά ελαστικά των χωρών EMEA εξηγεί τις προκλήσεις της ρύθμισης και των βελτιώσεων που απαιτούνται για τα ελαστικά ισχυρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων: «Τα ελαστικά πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στην άμεση ροπή και το επιπλέον βάρος που έχει ένα τέτοιο όχημα. Υπήρχε επίσης η ανάγκη να αυξηθεί η αυτονομία οδήγησης μεταξύ των φορτίσεων και να μειωθεί ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών, ο οποίος γίνεται ευκολότερα αισθητός έχοντας έναν αθόρυβο ηλεκτρικό κινητήρα.

»Όταν αναπτύσσουμε ένα ελαστικό που προορίζεται για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, υπάρχουν συγκεκριμένοι τομείς στους οποίους πρέπει να επικεντρωθούμε. Μπορούμε να ρυθμίσουμε τις αυλακώσεις του πέλματος ώστε να επιτρέψουμε στο πέλμα του ελαστικού μεγαλύτερο πεδίο επαφής με το οδόστρωμα. Έτσι, το ελαστικό μπορεί στη συνέχεια να αντιμετωπίσει καλύτερα τα υψηλά επίπεδα ροπής, διατηρώντας ταυτόχρονα την υψηλή του απόδοση και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Η δουλειά μας στο σχεδιασμό πέλματος αποτρέπει επίσης την είσοδο ηχητικών κυμάτων στις αυλακώσεις, χαρακτηριστικό που μειώνει τον θόρυβο. Μπορούμε επίσης να βελτιστοποιήσουμε το σχήμα της κοιλότητας ώστε να υποστηρίζει επιπλέον βάρος και να τροποποιήσουμε τη σύνθεση του πέλματος για να επεκτείνουμε ακόμη περισσότερο την αυτονομία του οχήματος, ακόμη κι ενώ εκείνο συνεχίζει να αντιμετωπίζει υψηλά επίπεδα ροπής», συμπληρώνει ο Colantonio.

Ηλεκτρική απόδοση στο δρόμο αλλά και στην πίστα

Ο συνδυασμός τεχνογνωσίας της Goodyear πάνω στα ηλεκτρικά οχήματα και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό σήμαινε ότι η εταιρεία ήταν η φυσική επιλογή για να γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών αλλά και ιδρυτικός συνεργάτης του PURE ETCR, του πρώτου πρωταθλήματος multi-brand ηλεκτρικών touring οχημάτων.

Η Goodyear ανέπτυξε ένα μοναδικό αγωνιστικό ελαστικό για το Πρωτάθλημα PURE ETCR, αξιοποιώντας την τεχνολογία του ελαστικού Eagle F1 SuperSport για τις ανάγκες του Πρωταθλήματος, αλλά βελτιστοποιώντας την για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων που συμμετέχουν στο PURE ETCR, τα οποία φτάνουν την ισχύ 670 ίππων. Το αγωνιστικό ελαστικό διαθέτει την ίδια τεχνολογία Power Shoulderό πως και το ελαστικό δρόμου με στόχο να βελτιώσει την απόδοση στις στροφές μέσω του συμπαγούς εξωτερικού σχεδίου πέλματος, ενώ ο εξαιρετικά άκαμπτος σχεδιασμός του πλευρικού τοιχώματος με τεχνολογία “High Force Construction” οδηγεί σε συνολικά καλύτερο χειρισμό και σταθερότητα στην οδήγηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Goodyear EfficientGrip 2 SUV
To Goodyear Blimp επιστρέφει στην Ευρώπη
Η Goodyear μπαίνει στον κόσμο των εικονικών αγώνων

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto