Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

Tα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι όλα ίδια!

  • newsautoteam

Οι εποχές που κάποιοι αγόραζαν ένα αυτοκίνητο για τον χαρακτήρα του, τον τρόπο που στρίβει ή τον ήχο από τον εξακύλινδρο κινητήρα του, φαίνεται ότι πολύ σύντομα θα αποτελούν μακρινή ανάμνηση.

Η ηλεκτροκίνηση που ξεκινά να εξαπλώνεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς θα φέρει και σημαντικές ανακατατάξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μία πιο απλή υπόθεση από ένα με συμβατικά μηχανικά μέρη, καθώς τα βασικά του εξαρτήματα (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία κλπ.) είναι λιγότερο σύνθετα και με περισσότερες δυνατότητες να εφαρμοστούν σε δεκάδες νέα μοντέλα.

Η Volskwagen για παράδειγμα υποστηρίζει ότι οι βασικές της μάρκες και τα δημοφιλή της αυτοκίνητα θα αρχίσουν να μοιάζουν όλο και περισσότερο μεταξύ τους στο μέλλον. Αυτό αφορά κατά κύριο λόγο τα μηχανικά τους μέρη και τα εξαρτήματα της ηλεκτροκίνησης, και όχι τη σχεδίαση, όπου υπάρχει σαφώς μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιτρέπουν στις εταιρίες να εφαρμόσουν νέες μεθόδους παραγωγής, με πιο απλά υλικά, έτσι ώστε να εξοικονομούν πόρους και να αυξάνουν τα περιθώρια κέρδους και να αποσβέσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα τις επενδύσεις που έγιναν για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Σε συνέντευξή του στο Automotive News Europe, o Διευθύνων Σύμβουλος της VW Thomas Schafer, δήλωσε ότι ο όμιλος θα επικεντρωθεί στην διαφοροποίηση του σχεδιασμού των αυτοκινήτων στις μαζικές μάρκες του γκρουπ (Volkswagen, Skoda και Seat). Όμως, στόχος είναι επίσης να αρχίσουν να μοιράζονται εξαρτήματα και εργοστάσια και πολλά ακόμα, έτσι η παραγωγή τους να γίνει πιο οικονομική.

Η εταιρία θέλει να μειώσει την πολυπλοκότητα των μηχανικών μερών και τις επενδύσεις που γίνονται στις μάρκες, ώστε να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους. Η πλατφόρμα ΜΕΒ είναι ένα τέτοιο παράδειγμα, καθώς πάνω σε αυτήν βασίζονται όλα σχεδόν τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα των εταιριών του γκρουπ.

Ο Schafer δήλωσε επίσης ότι αν ο όμιλος θέλει να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικός θα πρέπει να προσθέσει και άλλα crossove και SUV στις μαζικές της μάρκες για να επιτύχει στον στόχο του.

Ήδη το VW Group ετοιμάζει την επόμενη κίνησή του στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης με το Project Trinity. Τα αυτοκίνητα που θα βγουν από αυτό θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα Scalabe Systems Platform του γκρουπ και θα κάνουν μία μίξη από crossover και sedan στα πρότυπα του Τoyota Crown.

Mε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να εξαπλώνονται, καθώς ελάχιστα μπορούν να γίνουν στην διαφοροποίηση της απόδοσης ενός κινητήρα ή μιας μπαταρίας, το βάρος θα πέσει περισσότερο στον σχεδιασμό τους.

Τα κοινά μηχανικά μέρη δεν είναι κάτι καινούργιο, όμως η ομοιομορφία που οδηγεί η ηλεκτροκίνηση και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας της, θα κάνουν τα αυτοκίνητα να μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.

Οι εποχές που κάποιοι αγόραζαν ένα αυτοκίνητο για την προσωπικότητα και την ιστορία του, τον τρόπο που στρίβει ή τον ήχο από τον κινητήρα του, φαίνεται ότι πολύ σύντομα θα αποτελούν παρελθόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η VW θα τα… σπάσει με την αυτονομία στα ηλεκτρικά της
Και όμως: Τα ηλεκτρικά μολύνουν περισσότερο από τα συμβατικά
Pagani: Ηλεκτρικά; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto