Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η VW θα τα… σπάσει με την αυτονομία στα ηλεκτρικά της

Ελλάδα 10:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η VW θα τα… σπάσει με την αυτονομία στα ηλεκτρικά της

ΝΕΑ

Η VW θα τα… σπάσει με την αυτονομία στα ηλεκτρικά της

ΝΕΑ

Το 2015 η VW ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στην πλατφόρμα MEB και από τότε την εξελίσσει συνεχώς.

Advertisement
Advertisement

 

Το επόμενο βήμα της γερμανικής εταιρείας είναι να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τους αριθμούς σε αυτονομία, ενώ όταν γίνει αυτό, θα στηρίξει σχετικά και τους σημερινούς κατόχους των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων (όπως πρέπει να κάνουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες).

Συγκεκριμένα ο στόχος για τα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB είναι σύντομα να αγγίζουν τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας. Βέβαια αυτά μεταφράζονται σε περίπου 600 χιλιόμετρα πρακτικά με φυσιολογική χρήση, ωστόσο και πάλι αυτός ο αριθμός είναι αρκετά ικανοποιητικός για τις ανάγκες ενός μέσου οδηγού.

Advertisement
Advertisement

 

Θυμίζουμε ότι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που είδαμε με την πλατφόρμα MEB ήταν το ID.3, για να ακολουθήσουν τα ID.4, ID.5 ID.5 GTX και ID.Buzz, ενώ φυσικά ο όμιλος VW προχώρησε αντίστοιχα και σε EV’s των Audi, Skoda, Seat και CUPRA.

Advertisement

Αργότερα αναμένεται να ακολουθήσουν τα ID.Life και Aero Β, τα οποία εξαρχής από το 2025 θα φέρουν την αυξημένη αυτονομία, ενώ στα υπάρχοντα μοντέλα αυτό θα συμβεί κατά το επόμενο τους facelift.

Εκτός από μεγαλύτερη μπαταρία (ο πιο εφικτός τρόπος για να πετύχουν οι Γερμανοί τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας), αναμένεται να έχουμε και ταχύτερη DC φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τη νέα πλατφόρμα, με την ταχύτητα να αυξάνεται ακόμη και στα 200 kW, εκεί που σήμερα στην καλύτερη περίπτωση της συγκεκριμένης πλατφόρμας έχουμε 125 kW.

Advertisement

Τέλος, η γερμανική εταιρεία στη γενικότερη εξέλιξη της πλατφόρμας MEB θα επιχειρήσει να βελτιώσει και τις επιδόσεις -τουλάχιστον όσον αφορά τα τετρακίνητα μοντέλα- με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται ενδεικτικά σε λιγότερα από 5,5 δευτερόλεπτα στην περίπτωση του ID.4 GTX των 300 ίππων.

 

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volkswagen ID.4 GTX: Το σπορ ηλεκτρικό SUV στην Ελλάδα (+τιμή)
Πρώτη δοκιμή: Volkswagen ID.4 204 PS
Δοκιμή: Νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS