Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σμπαράλια η Pagani Zonda του Λιούις Χάμιλτον

Ελλάδα 1:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σμπαράλια η Pagani Zonda του Λιούις Χάμιλτον

ΝΕΑ

Σμπαράλια η Pagani Zonda του Λιούις Χάμιλτον

ΝΕΑ

«Είναι απαίσια στην οδήγηση» είχε δηλώσει παλαιότερα ο Χάμιλτον όταν αναφερόταν στην συμπεριφορά της Pagani Zonda 760 LH που είχε στην κατοχή του.

Advertisement
Advertisement

Η Pagani Zonda 760 LH, η οποία ανήκε στο παρελθόν στον Λιούις Χάμιλτον, είχε ένα σοβαρό ατύχημα, αφήνοντας ευτυχώς τον οδηγό της σώο και αβλαβή. Το περιστατικό συνέβη όταν ο οδηγός επιτάχυνε μέσα σε ένα τούνελ, προκαλώντας απώλεια του ελέγχου του πανίσχυρου supercar.

Αρχικά αγορασμένη από τον Λιούις Χάμιλτον το 2014, η Pagani Zonda 760 LH παρέμεινε στην κατοχή του για επτά χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων φέρεται να διένυσε λιγότερα από 1.000 χιλιόμετρα.

Αυτό το μοντέλο, ένα από τις μόλις πέντε μονάδες με την ονομασία “760”, είναι μοναδικό επειδή φέρει τα αρχικά “LH” του οδηγού της Formula 1. Το 2021, το supercar με τον V12 κινητήρα άλλαξε χέρια, όταν ένας αγοραστής από το Ηνωμένο Βασίλειο απέκτησε το ειδικά διαμορφωμένο όχημα, εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Advertisement
Advertisement

Αυτό δεν είναι το πρώτο περιστατικό που αφορά την Pagani 760 LH. Ένα μικρό ατύχημα είχε γίνει στο Μονακό προς τα τέλη του 2015. Ωστόσο, το πρόσφατο ατύχημα προκάλεσε πιο σημαντικές ζημιές.

Το κατεστραμμένο αυτοκίνητο, με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, εθεάθη να φορτώνεται σε ένα γερανό, παρουσιάζοντας σημαντικές ζημιές που πιθανότατα θα απαιτήσουν ένα σημαντικό κόστος επισκευής.

Advertisement

Το θετικό πάντως είναι ότι ο οδηγός βγήκε από το αυτοκίνητο χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς. Με τις επισκευές να εκκρεμούν, το Zonda αναμένεται να επιστρέψει στους δρόμους αφού αντιμετωπιστούν τα προβλήματα με τον πίσω άξονα, το παρμπρίζ, τους προβολείς και τα πάνελ του αμαξώματος.

Οι πληροφορίες για το περιστατικό αναφέρουν ότι η υπερβολική χρήση του γκαζιού από τον οδηγό μέσα στο τούνελ οδήγησε στην απώλεια του ελέγχου του supercar των 760 ίππων.

Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε συνέντευξή του στους Sunday Times το 2018, ο Χάμιλτον εξέφρασε με ειλικρίνεια τη γνώμη του για την 760 LH, χαρακτηρίζοντάς την “απαίσια στην οδήγηση” και τη “χειρότερη” από πλευράς χειρισμού.

Παρ’ όλα αυτά, επαίνεσε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 7,3 λίτρων του αυτοκινήτου για τον εξαιρετικό του ήχο, δηλώνοντας ότι ήταν ο πιο μελωδικός ανάμεσα στα αυτοκίνητα της συλλογής του. Ο Χάμιλτον επέλεξε χειροκίνητο συμπλέκτη λόγω του ότι δεν ενδιαφερόταν για την αυτόματη έκδοση.

Advertisement

Αναμφίβολα, ο ιδιοκτήτης μιας Pagani διαθέτει τα μέσα για να επισκευάσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ειδικά από τη στιγμή που η ζημιά σε αυτή τη Zonda δεν είναι ανεπανόρθωτη. Τουλάχιστον αυτός το χάρηκε, οδηγώντας το καθημερινά, και όχι όπως ο Χάμιλτον που του είχε κλεισμένο για χρόνια στο γκαράζ.

Φωτογραφίες: Ethan Gale

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φθινοπωρινή πρεμιέρα για την Pagani C10
Pagani: Η Huayra φεύγει, η C10 έρχεται!
Ο Lewis Hamilton βολτάρει στο Μονακό (+video)