Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Seat MÓ 125: Δοκιμές σε άμμο και χιόνι

Ελλάδα 2:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Seat MÓ 125: Δοκιμές σε άμμο και χιόνι

ΝΕΑ

Seat MÓ 125: Δοκιμές σε άμμο και χιόνι

ΝΕΑ

Η ομάδα Μηχανικής και Ποιότητας της Seat δοκιμάζει το MÓ 125 σε δύο ισπανικές τοποθεσίες τόσο μακριά μεταξύ τους, όπως τα Πυρηναία και η έρημος στην Αλμερία.

Advertisement
Advertisement

Το ηλεκτρικό σκούτερ δοκιμάστηκε για πάνω από 4.400 χιλιόμετρα μέσα σε χιόνι, άμμο, νερό, χαλίκι και σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -10ºC έως 45ºC

Χιόνι, πάγος, βρεγμένοι δρόμοι, θερμοκρασίες υπό το μηδέν, άμμος, σκόνη, έρημος, μη ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, ζέστη. Δεν υπάρχει τέλος στον αριθμό των τοπίων που μπορείτε να ταξιδέψετε με μια μοτοσικλέτα, ούτε στην ποικιλομορφία τους ανάλογα με το κλίμα, τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου.

Για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή απόδοση του 100% ηλεκτρικού σκούτερ Seat MÓ 125, η ομάδα Ποιότητας και Έρευνας και Ανάπτυξης της Seat, το δοκίμασε σε δύο αντίθετα τοπία, τα βουνά Baqueira Beret (Lleida) και την έρημο Tabernas (Αλμερία) στην Ισπανία, με διαφορά θερμοκρασίας ακόμα και 55ºC μεταξύ τους, καλύπτοντας συνολικά 4.400 χιλιόμετρα.

Advertisement
Advertisement

«Οι δοκιμές ποιότητας έχουν στόχο να εγγυηθούν ότι το σκούτερ θα είναι σε θέση να προσφέρει ισχύ, ταχύτητα, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία σε κάθε περίσταση», λέει ο Γενικός Διευθυντής της Seat MÓ, Lucas Casanovas.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί έλεγξαν την μπαταρία και τα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας και διασφάλισαν ότι η πρόσφυση και η ανάρτηση δεν διακυβεύονταν σε καμία περίπτωση και ότι τα ελαστικά δεν έχασαν την πρόσφυσή τους. Έτοιμο για δράση. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να εξασφαλίσουν ότι η πλήρως ηλεκτρική απόδοση της μοτοσικλέτας παραμένει σταθερή ακόμη και σε δραματικά διαφορετικά κλίματα, όπως το κρύο των -10ºC στα Πυρηναία (Baqueira) ή η ζέστη του καλοκαιριού στους 45ºC στην άνυδρη έρημο της Αλμερίας.

Advertisement

Η μπαταρία διαθέτει ένα σύστημα αυτοπροστασίας που, για παράδειγμα, μειώνει την ισχύ εάν αισθανθεί ότι ζεσταίνεται πολύ. Αυτές οι δοκιμές χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των ρυθμίσεων του μοντέλου για τις διεθνείς αγορές σε ακραίο κρύο καθώς και σε πολύ ζεστά κλίματα.

Advertisement

Αντοχή στη σκόνη και το νερό: Η μπαταρία πρέπει να είναι επίσης πλήρως σφραγισμένη και στεγανή για να προστατεύει τα ηλεκτρικά της εξαρτήματα από επιβλαβή εξωτερικά στοιχεία όπως η σκόνη και το νερό. Για το λόγο αυτό, το Seat MÓ 125 πηροί τα διεθνή πρότυπα IP67: «Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία προσφέρει πλήρη προστασία από τη σκόνη και ότι η στεγανοποίηση της επιτρέπει να βυθιστεί σε ένα μέτρο αλατούχου νερού για τουλάχιστον 30 λεπτά χωρίς να καταστραφεί» λέει ο Lucas Casanovas.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
SEAT Mo: Στο επίκεντρο των συζητήσεων (video)
SEAT MO: Το καλύτερο ηλεκτρικό σκούτερ της αγοράς
Το ηλεκτρικό Seat MO eScooter 125 στην Αστυπάλαια

Advertisement