Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σε δημοπρασία το θρυλικό Subaru Impreza WRC του Petter Solberg

Ελλάδα 2:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σε δημοπρασία το θρυλικό Subaru Impreza WRC του Petter Solberg

ΝΕΑ

Σε δημοπρασία το θρυλικό Subaru Impreza WRC του Petter Solberg

ΝΕΑ

Ένα από τα μυθικά μοντέλα του WRC είναι ασφαλώς και το Subaru Impreza, με το ιαπωνικό σεντάν να κατακτά σωρεία νικών, καθώς και Παγκόσμιους τίτλους.

Advertisement
Advertisement

Στα δέκα και πλέον χρόνια παρουσίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το Impreza μας πρόσφερε άφθονο θέαμα και συγκινήσεις, ιδίως στο δικό μας Ράλι Ακρόπολις, δημιουργώντας την ίδια στιγμή και το δικό του, άκρως φανατικό κοινό.

Πλέον, οι λάτρεις του μοντέλου έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα από αυτά, μέσω του οίκου δημοπρασιών Silverstone Auctions. Πρόκειται για το μοντέλο S10 με αριθμό σασί «PRO-WRC 04008» που κατασκεύασε η Prodrive για τη σεζόν 2004 και με το οποίο ο αγαπημένος μας Νορβηγός οδηγός Petter Solberg κατέκτησε τη νίκη στο Ράλι Ιαπωνίας. Μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης το αυτοκίνητο επέστρεψε στη Μεγ. Βρετανία, όπου προετοιμάστηκε για τον αγώνα της Αυστραλίας, όπου ο Solberg αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Advertisement
Advertisement

Κατόπιν, το «Scooby» όπως το φωνάζουν χαριτολογώντας οι πολυάριθμοι φίλοι του προετοιμάστηκε και πάλι, αυτή τη φορά για να φιλοξενήσει στα πηδάλια του τον θρύλο Colin McRae όπου θα συμμετείχε στον αγώνα Memorial Bettega στην πίστα της Μόντσα. Στα τέλη εκείνης της χρονιάς η Prodrive το ανακατασκεύασε πλήρως και το έδωσε σε μία ιδιωτική αγωνιστική ομάδα. Το 2019 και μετά από αρκετές αλλαγές ιδιοκτητών, το αυτοκίνητο βρέθηκε και πάλι στην εταιρεία του David Richards, όπου οι τεχνικοί του νεοσύστατου τμήματος «Prodrive Legends Department» ανέλαβαν την ενδελεχή περιποίησή του, με σκοπό να πάρει και πάλι την αρχική του μορφή. Και τα κατάφεραν.

Advertisement

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε ποια θα είναι η τιμή έναρξης της δημοπρασίας. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι το συγκεκριμένο Subaru Impreza S10 WRC συνοδεύεται με όλα τα αυθεντικά χαρτιά του, ενώ η εικόνα στο εσωτερικό είναι άψογα προσεγμένη. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η θέση του οδηγού δεν έχει αλλάξει, παραμένει στα μέτρα που ήθελε ο Solberg, όπως και η αντίστοιχη της πεταλιέρας, ενώ δεν λείπουν και τα γκάτζετ της τότε εποχής όπως το κινητό τηλέφωνο Nokia 6310, που χρησιμοποιείτο ως μέσο επικοινωνίας ανάμεσα στον οδηγό και την ομάδα.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:
Νέο Subaru Outback για την Ευρώπη
Μέσα στο 2021 το Subaru WRX
Πωλείται το Subaru WRX STi του Ken Block (+vid)