Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

Σαγηνευτικό ηλεκτρικό, από το γιο του Ferdinand Piech

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Ο γιος του ανθρώπου που συνέβαλε τα μέγιστα στη γιγάντωση της VW, ετοιμάζει το δικό του ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πρόκειται για ένα «επιθετικής» σχεδίασης coupe που παντρεύει το στιλ με τις επιδόσεις.

Αποφασισμένος να διατηρήσει ακέραιο τον αυτοκινητικό μύθο που δημιούργησε ο αείμνηστος πατέρας του, είναι ο Toni, Piech, γιος του Ferdinand Piech, του ανθρώπου που γιγάντωσε τη VW.

Το ταξίδι του Toni στον κόσμο των τεσσάρων τροχών ξεκίνησε το 2019 όταν ίδρυσε την start-up εταιρεία Piech Automotive, για να δώσει το «παρών» στη συνέχεια στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο ηλεκτρικό Mark Zero.

Σχεδόν δύο χρόνια αργότερα, η μικρή τότε εταιρεία έχει καταγράψει άλματα προόδου και δηλώνει πως έχει εγκαινιάσει πρόγραμμα εντατικών δοκιμών με φόντο το δρομολογούμενο – για το 2024 – λανσάρισμα του πρώτου της μοντέλου.

Μολονότι η ονομασία του τελευταίου άλλαξε σε Piech GT, το αυτοκίνητο διατηρεί την εντυπωσιακή “coupe σιλουέτα” του, με το χαμηλωμένο ρύγχος, το μακρύ καπό, τα φουσκωμένα φτερά και την έντονα επικλινή οροφή.

Με διαστάσεις 4.432 χλστ./1.991 χλστ./1.250 χλστ. (Μήκος/πλάτος/ύψος), το διθέσιο coupe είναι σχεδόν ισομεγέθες με την Porsche 911, ένα μοντέλο που φαίνεται πως έχει αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τον Toni Piech.

Στο διάστημα που μεσολάβησε από την πρώτη εμφάνιση του Mark Zero, η start-up εργάστηκε πυρετωδώς πάνω στο τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου. Το τελευταίο κινείται από μια τριπλέτα ηλεκτροκινητήρων – δύο εκ των οποίων στον πίσω άξονα και ένας εμπρός –  που συνδυάζονται για την εκτόξευση της ισχύος στα 600 άλογα και την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,0 δλ.

Αυτό που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι οι υποσχέσεις της εταιρείας, για «ακριβή έλεγχο του Piech GT». Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες σε σχήμα “T” στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου, κάτι που παρέχει βέλτιστη κατανομή βάρους, χαμηλή θέση οδήγησης και σύμφωνα με την εταιρεία «άριστο έλεγχο του GT, με άφθονη πληροφόρηση από το τιμόνι».

Στη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών θα συνδράμει και το βάρος της όλης κατασκευής που θα περιορίζεται στα 1.800 κιλά, σχεδόν 500 δηλαδή λιγότερα από αυτό της πολυτάλαντης Porsche Taycan.

Η δίαιτα επιτυγχάνεται χάρη στις καινοτόμες μπαταρίες που, σύμφωνα με την Piech Automotive, πέρα από μειωμένο βάρος εφοδιάζονται με προηγμένο σύστημα ψύξης και φορτίζουν σε… χρόνο dt. Οι συσσωρευτές φέρουν την υπογραφή της Κινεζικής Desten, προσφέρουν 500 χλμ. αυτονομίας και μπορούν να φορτίσουν από το 0 στο 80% σε περίπου 8 λεπτά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι τιμές του νέου VW Polo στην Ελλάδα
Το ισχυρό VW Golf GTI
Η VW ετοιμάζει το σπορ ID.3 με αύρα από Golf GTI

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto