Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Η VW ετοιμάζει το σπορ ID.3 με αύρα από Golf GTI

  • newsautoteam

Η VW επεκτείνει την γκάμα των σπορ ηλεκτρικών μοντέλων της με το επερχόμενο ID.3 GTX να επιδιώκει να φέρει τον μύθο του Golf GTI στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η VW  ακολουθεί με γοργούς ρυθμούς το μεγάλο πρόγραμμα εξάπλωσης των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων το οποίο περιλαμβάνει πολλά νέα μοντέλα και δεκάδες εκδόσεις. Και όπως είναι φυσικό δεν αμελεί και την σπορ διάσταση αυτής της νέας εποχής, με το πρώτο δείγμα γραφής να έχει δοθεί ήδη με το ΙD.4 GTX.

Με αυτό το μοντέλο η VW εγκαινιάζει τις σπορ εκδόσεις των μοντέλων της, με την ονομασία GTX ως συνέχεια των αντίστοιχων GTI, GTD και GTE που υπάρχουν στα συμβατικά μοντέλα. Το επόμενο αναμενόμενο βήμα σ’ αυτή τη νέα γκάμα θα είναι η σπορ έκδοση του ID.3 η οποία για πολλούς θα αντιπροσωπεύει τον “διάδοχο” του Golf GTI στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η VW έχει ήδη παρουσιάσει ένα πρωτότυπο με την ονομασία ID.X το οποίο ήταν μία αρχική εκτίμηση για το πως θα μπορούσε να είναι ένα γρήγορο ηλεκτρικό hatchback με σπορτίφ προθέσεις και εξαιρετικές επιδόσεις με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα.

Στην πρόσφατη έκθεση του Μονάχου, ο CEO της εταιρίας Ralf Brandstatter, σε δηλώσεις που έκανε, επιβεβαίωσε την πρόθεση της VW να προχωρήσει την ιδέα του ID.X και πέρα από το στάδιο του πρωτότυπου. Και να το ετοιμάσει σε έκδοση παραγωγής με προβλεπόμενο ορίζοντα παρουσίασης το 2022.

Το concept ID.X χρησιμοποιούσε δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ στους 333 ίππους και τετρακίνηση. Κάτι που το διαφοροποιεί αρκετά από το αντίστοιχο σύστημα του ID.4 GTX, το οποίο αρκείται στους 299 ίππους κάνοντας το 0-100 σε 6,2 δευτερόλεπτα, έχοντας περισσότερο έναν GT χαρακτήρα, προφανώς και λόγω SUV σχεδίασης.

Ο CEO της VW δεν προχώρησε σε περισσότερες λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη του νέου σπορ ID.3, αν και κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιεί τελικά το ίδιο ηλεκτρικό υπόβαθρο με το ID.4 GTX. Όντας πάντως ελαφρύτερο θα έχει καλύτερες επιδόσεις από το μεγαλύτερο SUV με τον εκτιμώμενο χρόνο για το 0-100 χλμ/ώρα να είναι σαφώς κάτω από τα 6 δευτερόλεπτα. 

Οι προσδοκώμενες αυτές επιδόσεις θα φέρουν το σπορ ID.3 μεταξύ του Golf GTI και του Golf R, αν και η ένδειξη GTX σχετίζεται περισσότερο με την δημιουργία ενός GTI της ηλεκτρικής εποχής, καθώς το αντίστοιχο hardcore ηλεκτρικό “R” δεν βρίσκεται ακόμα στα πλάνα της εταιρίας.

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί αν θα υπάρξουν και κάποιες άλλες επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη και στο στήσιμο του αυτοκινήτου με ένα πιο σπορ set-up αναρτήσεων ώστε να πλησιάσει περισσότερο σε ένα καθαρόαιμο μοντέλο τύπου Golf GTI.

Πάντως, στο πρωτότυπο ID.X η VW είχε καταφέρει να μειώσει το βάρος κατά 200 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το κανονικό ΙD.3, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει αρκετός χώρος για βελτιώσεις αν η εταιρία αποφασίσει να βγάλει ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο. Έστω και χωρίς το drift mode το οποίο υπήρχε στο πρωτότυπο, και το οποίο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αργήσει να έρθει και στα EV μοντέλα παραγωγής.

 

 

Πέρα από το γρήγορο ID.3, η VW έχει και άλλα σχέδια για το δημοφιλές ηλεκτρικό της hatchaback, καθώς στην έκθεση του Μονάχου ο ίδιος ο Brandstatter δεν αρνήθηκε το ενδεχόμενο κατασκευής ενός cabrio ID.3. Η απόφαση μένει ακόμα σε εκκρεμότητα, αν και ήδη ετοιμάζεται ένα πρωτότυπο, καθώς όπως δήλωσε ο ίδιος, του αρέσουν πολύ τα ανοιχτά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η κορυφαία έκδοση του νέου VW Golf
VW ID.4 GTX: Η σπορ απόλαυση της ηλεκτροκίνησης
VW ID.4 GTX: Προάγγελος καυτών ηλεκτρικών (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto