Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Rimac: Η Bugatti δεν ταιριάζει στον όμιλο VW

Ελλάδα 15:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Rimac: Η Bugatti δεν ταιριάζει στον όμιλο VW

Mobility

Rimac: Η Bugatti δεν ταιριάζει στον όμιλο VW

Mobility

Ο Mate Rimac σε πρόσφατη συνέντευξή του, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους καθυστέρησε η παρουσίαση του Nevera αλλά και γιατί το προφίλ της Bugatti θα αναδειχτεί καλύτερα εκτός ομίλου VW.

Advertisement
Advertisement

Ο Rimac, ο οποίος έκλεισε τα 34 αυτόν τον μήνα, εξήγησε γιατί η Bugatti, παρά το ότι είναι κερδοφόρα, δεν είναι πλέον κατάλληλη για τον όμιλο VW.

Ο νεαρός «αντίζηλος» του Elon Musk, παραχώρησε πρόσφατα μια συνέντευξη στην Automotive News Europe, στο πλαίσιο της οποίας έδωσε πολλές και ενδιαφέρουσες απαντήσεις για το μέλλον της Bugatti αλλά και της Rimac. Συγκεκριμένα, για τη Nevera ανέφερε πως η παραγωγή καθυστέρησε γιατί η κατασκευή του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.

Advertisement
Advertisement

«Τα πρώτα αυτοκίνητα πελατών είναι στη γραμμή παραγωγής και περιμένουμε πως θα τα παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους, μέσα στους επόμενους δύο μήνες» είπε ο Rimac, ο οποίος εξήγησε πως η καθυστέρηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας ανταλλακτικών. Ανάμεσα στα άλλα και η έλλειψη των ημιαγωγών, έπαιξε το ρόλο της, καθώς επιβάρυνε και τον προϋπολογισμό του κάθε αυτοκινήτου.

Αναφορικά με τη Bugatti, ο Rimac υποστήριξε πως «η Bugatti ήταν πραγματικά πολύ επιτυχημένη και κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια. Ο προηγούμενος Διευθύνων Σύμβουλος (ο Stephan Winkelmann) έκανε πολύ καλή δουλειά και μου άφησε μια καλή εταιρεία για να συνεχίσω να στηρίζω. Το πρόβλημα για τη Bugatti είναι το ότι όλα βασίζονται στον κινητήρα W16, που μετρά σχεδόν δύο δεκαετίες».

Advertisement

Αυτό σημαίνει πως η Rimac θα εξετάσει την εναλλακτική για λογαριασμό της Bugatti. «Το πιο εύκολο πράγμα για εμάς θα ήταν να πάρουμε το Nevera και να του φορέσουμε ένα λογότυπο της Bugatti. Αλλά ήμουν αντίθετος. Είμαι τύπος ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά μια Bugatti θα πρέπει να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης» συνέχισε ο Rimac.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το 45ο και τελευταίο crash test του Rimac Nevera (+video)
Off-road με το Rimac Nevera; (video)
Το Mazda2 Bio Concept στο Super Taikyu Series 2022

 

Advertisement