Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ρετρό εμφάνιση και σύγχρονη τεχνολογία για την “Παγόδα” της Mechatronik

Ελλάδα 3:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ρετρό εμφάνιση και σύγχρονη τεχνολογία για την “Παγόδα” της Mechatronik

ΝΕΑ

Ρετρό εμφάνιση και σύγχρονη τεχνολογία για την “Παγόδα” της Mechatronik

ΝΕΑ

Η θρυλική SL «Παγόδα» της Mercedes-Benz διατηρεί αναλλοίωτη τη γοητεία της και αποκτά ένα σύγχρονο τεχνολογικό υπόβαθρο σε μια μοναδική δημιουργία με την υπογραφή της Mechatronik.

Advertisement
Advertisement

Για περισσότερες από δύο δεκαετίες η γερμανική εταιρία Mechatronic ασχολείται με την αναπαλαίωση και την δημιουργία προσεγμένων στη λεπτομέρεια restomod αυτοκινήτων με βάση κλασσικά μοντέλα της Mercedes-Benz.

Η πιο πρόσφατη δημιουργία της ακούει στο όνομα M-SL και πρόκειται για μια εντυπωσιακή μετατροπή της W113 SL που όλοι γνωρίζουμε ως «Παγόδα» που διατηρεί αναλλοίωτη την εμφάνιση και την κλασική γοητεία φιλοξενώντας όμως κάτω από αυτή σύγχρονες μηχανολογικές λύσεις. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί ολική ανακατασκευή του αμαξώματος το οποίο μάλιστα έχει δεχθεί και κατάλληλες ενισχύσεις ενώ η μεγάλη έκπληξη βρίσκεται κάτω από το καπό και αφορά την αντικατάσταση του straight-six της δεκαετίας του ’60 με έναν V8 4.3 λίτρων της Mercedes από το 1997 με 275 ίππους ο οποίος μάλιστα είναι ελαφρύτερος κατά 30 κιλά από τον αρχικό κινητήρα του αυτοκινήτου.

Μ-SL Pagoda

Advertisement
Advertisement

Μαζί με τον κινητήρα η SL έχει δεχθεί και το αυτόματο 5άρι κιβώτιο που συνόδευε τον V8 ενώ οι κατάλληλες επεμβάσεις έχουν γίνει σε ανάρτηση και μετάδοση. Συγκεκριμένα η ανάρτηση έχει βελτιωμένη γεωμετρία και αμορτισέρ της KW ενώ έχει τοποθετηθεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μεγαλύτερα φρένα με ABS. Παράλληλα το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει και αρκετά στοιχεία άνεσης και σύγχρονης τεχνολογίας συνδεσιμότητας όπως Bluetooth, θύρες USB, ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενα καθίσματα, κλιματισμό κ.α.

Η Mechatronik θα κατασκευάζει την M-SL κατόπιν παραγγελίας έχοντας τη δυνατότητα παραγωγής μόλις πέντε μοντέλων ανά έτος. Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή όμως λαμβάνοντας υπ’όψη τόσο την έκταση των εργασιών που περιλαμβάνει όσο και την σπανιότητα της κλασσικής SL είναι σίγουρο πως μιλάμε για ένα αρκετά μεγάλο εξαψήφιο νούμερο.

Μ-SL Pagoda

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα Mercedes C-Class PHEV: Με 100 ηλεκτρικά χιλιόμετρα
Και πάλι στο προσκήνιο ο κωδικός «73» της Mercedes-Benz
Mercedes EQS: Σούπερ αεροδυναμική και αυτονομία… diesel!