Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο κράτησε η ανακατασκευή της Porsche 959 του Heidfeld;

Ελλάδα 11:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσο κράτησε η ανακατασκευή της Porsche 959 του Heidfeld;

ΝΕΑ

Πόσο κράτησε η ανακατασκευή της Porsche 959 του Heidfeld;

ΝΕΑ

Η ανακατασκευή της 959 του Nick Heidfeld στις εγκαταστάσεις της Porsche, κράτησε λίγο παραπάνω από ότι θα περίμενε κανείς αλλά το αποτέλεσμα άξιζε και με το παραπάνω την αναμονή.

Advertisement
Advertisement

Ο πρώην οδηγός της F1 και πρωταθλητής στην κατηγορία των αγώνων αντοχής το 2014, Nick Heidfeld, είναι γνωστό ως Quick Nick.

Ο Γερμανός οδηγός αγώνων πήγε τη σπάνια 959 Sport του στην Porsche Classic και εκεί, οι ειδικοί στις ανακατασκευές μοντέλων της εταιρείας, αφιέρωσαν αρκετό από το χρόνο τους για να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στην εργοστασιακή του μορφή ως καινούργιο. Ο Heidfeld παρέδωσε το αυτοκίνητο το καλοκαίρι του 2017 και κλήθηκε να την πάρει πίσω, το Δεκέμβριο του 2021.

Advertisement
Advertisement

Η αλήθεια είναι πως η περίοδος αυτή, είχε μέσα και τα διαστήματα της παύσης λόγω της πανδημίας, όπου τίποτα δεν λειτουργούσε, οπότε δεν μπορούμε να πούμε πως το διάστημα που παρέμεινε στις εγκαταστάσεις της Porsche Classic ήταν ιδιαίτερα μεγάλο. Από την άλλη πάλι, το ότι ήταν ένα πρακτικά καινούργιο αυτοκίνητο με μόλις 4.183 χιλιόμετρα στο κοντέρ του, σημαίνει πως δεν είχε και ιδιαίτερα μεγάλες απαιτήσεις ανακατασκευής.

Η έκδοση S ή Sport της 959, ήταν μια ελαφρύτερη και πιο γρήγορη έκδοση που κυκλοφόρησε χωρίς αυτόματο κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα, πίσω καθίσματα, ενεργητική ανάρτηση αλλά ούτε και εξωτερικό καθρέφτη στην πλευρά του συνοδηγού, κι όλα αυτά για εξοικονόμηση βάρους. Η Porsche, θέλοντας να «τονίσει» περαιτέρω τη διαφορά στις επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης, αύξησε και το μέγεθος των turbo στον boxer κινητήρα των 2,85 λίτρων.

Advertisement

Το αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής, ήταν από τους 450 ίππους, ο οδηγός της S –εν προκειμένω, ο Heidfeld- να έχει στη διάθεσή του 515 ίππους. Από τα αρχεία της Porsche προκύπτει πως κατασκευάστηκαν μόνο 29 αυτοκίνητα με αυτές τις προδιαγραφές και αξίζουν πολύ περισσότερο από τα 2 εκατομμύρια ευρώ που κοστολογούνται σήμερα οι «απλές» -αν μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο- 959. Η ομάδα της Porsche Classic ανακάλυψε ότι η κεντρική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα στο αυτοκίνητο είχε προηγουμένως παραποιηθεί, πιθανώς για να έχει μεγαλύτερη απόδοση ισχύος, οπότε και ένα από τα σημεία με τα οποία ασχολήθηκαν οι τεχνικοί ήταν με την επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων.

Advertisement

«Είχα το προνόμιο να οδηγώ πολλά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων αλλά η οδήγηση αυτού του θρύλου είναι κάτι ξεχωριστό για μένα», είπε ο Heidlfed. «Ήμουν έφηβος στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και για μένα αυτή η Porsche ήταν πάντα κάτι το ιδιαίτερο. Εκείνη την εποχή, η 959 ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο και μακράν το πιο προηγμένο. Έτσι ακόμα και σήμερα, δεν οδηγείται σαν αυτοκίνητο 30 ετών, αλλά σαν ένα πολύ πιο σύγχρονο όχημα».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Citroen C3 Aircross: Νέο πρόγραμμα δωρεάν αναβάθμισης εξοπλισμού
H Porsche Cayenne «έκλεισε» τα 20!
Πόσα άλογα θα έχει η νέα ηλεκτρική Porsche Macan;