Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει σήμερα το περίφημο Hummer της Toyota;

Ελλάδα 3:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσο κοστίζει σήμερα το περίφημο Hummer της Toyota;

ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει σήμερα το περίφημο Hummer της Toyota;

ΝΕΑ

Τη δεκαετία του ’90 η Toyota παρουσίασε το δικό της Hummer: Το περίφημο Mega Cruiser που ήταν ακόμη πιο μεγάλο σε διαστάσεις, αλλά και πιο σπάνιο, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να κοστίζει σήμερα μια περιουσία.

Advertisement
Advertisement

Το Mega Cruiser κατασκευάστηκε όχι μόνο για να ανταγωνιστεί το Hummer H1, αλλά και να αποτελέσει το απόλυτο off road όχημα του πλανήτη.

Διέθετε εκτός δρόμου τετρακίνηση με τρία διαφορικά που κλείδωναν, τεράστια απόσταση από το έδαφος 420 χιλιοστών, τροχούς με ζάντες 37 ιντσών, σύστημα που αυξομείωνε τον αέρα στα ελαστικά, ακόμη και τετραδιεύθυνση, ένα χαρακτηριστικό που του επέτρεπε παρά τις τερατώδεις διαστάσεις του (μήκος: 5,09 μέτρα, πλάτος: 2,17 μέτρα, ύψος: 2,08 μέτρα) να έχει ακτίνα κύκλου στροφής μόλις 5,6 μέτρων.

Σε σχέση με το Hummer H1 ήταν πιο μακρύ, πιο υψηλό και ελαφρώς πιο πλατύ. Το βάρος του ήταν επίσης αρκετά αυξημένο, αφού έφτανε τα 2.901 κιλά. Ένα από τα χαρακτηριστικά του που έμειναν στην ιστορία ήταν και η παρουσία τριών υαλοκαθαριστήρων στο μπροστινό παρμπρίζ μαζί με ακόμη 2 στο πίσω.

Advertisement
Advertisement

Σε ότι αφορά τον κινητήρα του, αυτός ήταν ένα 4κύλινδρο turbodiesel μοτέρ 4.1 λίτρων, με όχι και τόσο εντυπωσιακή απόδοση: Η ισχύς του ήταν 155 ίπποι και η ροπή 380 Nm, ενώ για τη μετάδοση της κίνησης χρησιμοποιούνταν ένα 4άρι αυτόματο κιβώτιο.

Η Toyota δημιούργησε δύο εκδόσεις για το Mega Cruiser, την BXD10 και την BXD20. Αρχικά –και όπως και το Hummer– το αυτοκίνητο διατέθηκε μόνο σαν στρατιωτικό όχημα (BXD10). Στη συνέχεια και από το 1996 και μέχρι το 2002 το Mega Cruiser (BXD20) κατασκευάστηκε και σε πολιτική έκδοση και μόνο για την ιαπωνική αγορά.

Advertisement

Το Newsauto.gr αποκαλύπτει πως θα επαναλειτουργήσουν τα ΚΤΕΟ!

Advertisement

Κάθε ένα από τα BXD20 κατασκευαζόταν στο χέρι και, παρότι η Toyota ποτέ δεν αποκάλυψε τις επίσημες τιμές του, το Mega Cruiser θεωρείται το πιο ακριβό αυτοκίνητο της εταιρείας στην ιστορία, επιβαρυμένο και από τη φορολογία της Ιαπωνίας που εξαρτάται και από τις διαστάσεις του κάθε αυτοκινήτου.

Υπολογίζεται ότι συνολικά η Toyota κατασκεύασε από 149 έως 151 μονάδες του BXD20, εκ των οποίων μόνο τα 12 ήταν αριστεροτίμονα. Οπότε, όπως είναι κατανοητό, σήμερα είναι πολύ δύσκολο να βρει κανείς ένα από αυτά.

Advertisement

Κατά συνέπεια, οι τιμές του αυτή τη στιγμή παραμένουν πολύ υψηλές. Στην Ευρώπη για παράδειγμα, το κόστος για την πολιτική εκδοχή του βρίσκεται τουλάχιστον στα 100.000 ευρώ. Εάν και εφόσον βέβαια βρεθεί κάποιο προς πώληση. Πιο φθηνή είναι η στρατιωτική του έκδοση, αφού π.χ. ένα «ανοιχτό» (με υφασμάτινη οροφή) Mega Curiser BXD10 στη Γερμανία πωλείται αυτή τη στιγμή αντί 60.000 ευρώ.

Εκτός Ευρώπης, μέσω της Hemmings μπορεί κανείς να βρει ένα αριστεροτίμονο Mega Cruiser που πωλείται στο Καζακστάν αντί ενός ποσού κοντά στα 110.000 δολάρια.

Οι αντίστοιχες τιμές για ένα Hummer H1 είναι αρκετά χαμηλότερες. Στην Ευρώπη οι πολιτικές του εκδόσεις ξεκινούν από τα 45.000 ευρώ, ενώ τα στρατιωτικά H1 «Humvee» κοστίζουν από 26.000-27.000 ευρώ. Στις Η.Π.Α. οι τιμές είναι ακόμη πιο χαμηλές, αφού ένα στρατιωτικό H1 μπορεί να κοστίζει από 16.500 δολάρια, ενώ ένα επιβατικό από 34.000 δολάρια.

«Απόβαση» σε νησιά των Κυκλάδων ετοιμάζει ο όμιλος VW!

Δείτε σε video το Mega Cruiser: