Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Οι καλύτεροι φορτιστές

ΝΕΑ

Πως θέλει η Nio να κάνει τη διαφορά στην Ευρώπη;

  • newsautoteam

Η Nio φέρνει τα ηλεκτρονικά της αυτοκίνητα στην Ευρώπη και εκτός από σταθμούς αλλαγής μπαταρίας, θέλει επίσης να δημιουργήσει τις δικές της υποδομές φόρτισης για τους πελάτες της.

Εκτός από τις ανταλλάξιμες μπαταρίες που θα φέρει ως εξειδικευμένη τεχνολογία, η Nio θέλει να δημιουργήσει ένα δίκτυο ταχυφορτιστών 500 kW για τους πελάτες της.

Η Nio ακολουθεί έναν ιδιαίτερο δρόμο και αυτό δεν ορίζεται μόνο από την τεχνολογία της ανταλλάξιμης μπαταρίας πάνω στην οποία επενδύει κάνοντας τη διαφορά από τους υπόλοιπους κατασκευαστές ηλεκτρικών μοντέλων. Πέραν αυτού, τώρα προκύπτει πως μέσα στα νέα δεδομένα που θέλει να εισάγει στην Ευρώπη, είναι και το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών, που όπως λέγεται, θα είναι 500 kW στα 650 Α.

Το στοιχείο αυτό είναι που θα κάνει τη διαφορά και σε αυτή την ιδιαίτερη αγορά, μια και μέχρι στιγμής, ο μεγαλύτερος ταχυφορτιστής της αγοράς είναι της ABB Terra που εμφανίζεται να προσφέρει φόρτιση 360 kW. Αυτή θα είναι άλλη μια ιδιαιτερότητα που θα λειτουργήσει όπως προβλέπει η Nio, υπέρ των πελατών της, μια και σε ταχυφορτιστές 500 kW, δεν υπάρχει υποδοχή σε άλλα αυτοκίνητα για να μπορούν να τους χρησιμοποιούν.

Ακόμη και η Porsche Taycan, η οποία με την ισχύ φόρτισης των 270 kW συγκαταλέγεται στην ελίτ σε ότι έχει να κάνει την ισχύ φόρτισης, είναι 230 kW κάτω από τις δυνατότητες που θα έπρεπε να προσφέρει ο νέος φορτιστής της Nio. Θυμίζουμε πως η Nio, η κινεζική εταιρεία με έδρα στη Σαγκάη, διαθέτει ήδη τρία ηλεκτροκίνητα SUV στην εγχώρια αγορά (τα EC6, ES6 και ES8), ενώ από το 2021 υπάρχει και μια ναυαρχίδα σεντάν (ET7).

Φυσικά, η Nio δεν είναι ο πρώτος Κινέζος κατασκευαστής που έρχεται στην Ευρώπη και έχει ήδη κάνει το δικό της εμπορικό ξεκίνημα στη Νορβηγία. Η Nio όπως όλα δείχνουν όμως, θεωρεί πως πρέπει από την αρχή να έχει ότι περισσότερο μπορεί σε ότι έχει να κάνει με τις υποδομές και το δίκτυο. Η συνεργασία με τη Shell είναι ένα πολύ καλό δεδομένο για τους πελάτες στην Ευρώπη, οι οποίοι θα έχουν στο άμεσο μέλλον (πριν το τέλος του 2022 στη Γερμανία) πρόσβαση σε ένα πολύ δυνατό δίκτυο φορτιστών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Jurassic World Dominion έρχεται με τα Jeep 4xe (+video)
Η NIO επιμένει στα ανταλλακτήρια μπαταριών
Το Nio ET5 πετάει το γάντι στο Tesla Model 3

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto