Πως ο ήχος «σκότωσε» τον Godzilla
ΝΕΑΠως ο ήχος «σκότωσε» τον Godzilla
ΝΕΑΣτην ηρωική μάχη του Nissan GT-R να παραμείνει ζωντανό στην Ευρωπαϊκή αγορά βρήκε απέναντί του έναν ανίκητο αντίπαλο.
Ένα από τα πιο εμβληματικά και εθιστικά σπορ αυτοκίνητα από την Ιαπωνία, το Νissan GT-R θα ολοκληρώσει την παρουσία του στις ευρωπαϊκές αγορές φέτος, 13 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση της τρέχουσας γενιάς του.
WHAT CAR
Ο θρυλικός Godzilla θα σταματήσει να παράγεται για την Ευρώπη τον Μάρτιο του 2022 σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, καθώς δεν μπορεί να συμβαδίσει με τους νέους κανονισμούς για την ηχορύπανση των οχημάτων που θα ισχύσουν από την 1η Ιουλίου του 2021.
Οι νέοι αυτοί κανονισμοί έχουν στόχο να κάνουν πιο ήσυχα τα αυτοκίνητα, και επικαιροποιούν μία αντίστοιχη οδηγία που ήταν σε ισχύ από το 1995. Η νέα αυτή οδηγία όχι μόνο χαμηλώνει τα επιτρεπτά επίπεδα θορύβου αλλά αλλάζει και την διαδικασία των μετρήσεων.
Τα νέα για την παύση των πωλήσεων του GT-R στερούν τους Ευρωπαίους από ένα μοντέλο με σπάνιες οδηγικές ικανότητες. Και παράλληλα αφήνει τη Νissan χωρίς κάποιο καθαρά σπορ μοντέλο στην Ευρώπη, μετά από την απόφαση να μην φέρει και το νέο Ζ στην Γηραιά Ήπειρο.
Η ίδια η εταιρία έχει ξεκαθαρίσει ότι από τη μια οι χαμηλές πωλήσεις των σπορ μοντέλων και από την άλλη οι αυστηροί κανονισμοί για τους ρύπους κάνουν την παρουσία του Ζ στην Ευρώπη μία μη συμφέρουσα υπόθεση για την Nissan.
Σε ό,τι αφορά το GT-R η πορεία του ήταν έτσι και αλλιώς προδιαγεγραμμένη, με αρκετές αγορές να του έχουν κλείσει την πόρτα, λόγω κυρίως των ρύπων.
Η εταιρία δεν έχει κάνει ξεκάθαρο αν θα υπάρχει διάδοχος του ιστορικού της μοντέλου, αν και οι μέχρι τώρα φήμες θέλουν το νέο Godzilla να αποκτά και ηλεκτρική υποβοήθηση στην κίνηση, έτσι ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα για τους ρύπους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο «καυτό» μπορεί να είναι ένα υβριδικό Nissan GT-R;
Με πάνω από 600 PS το καινούργιο Nissan GT-R
Πως έφθασε τους 720 PS ο V6 του Nissan GT-R50 by Italdesign; (+video)