Πώς μπορεί να πέσει η μέση κατανάλωση στο Skoda Enyaq;
ΝΕΑΠώς μπορεί να πέσει η μέση κατανάλωση στο Skoda Enyaq;
ΝΕΑΜε το αναβαθμισμένο λογισμικό στο Skoda Enyaq ο χρήστης γλιτώνει χωρίς να κάνει… τίποτα, 1 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Η εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Από τη μία το βλέπουμε κάθε φορά που κάνει την εμφάνισή του ένα νέο ηλεκτρικό όχημα και από την άλλη το διαπιστώνουμε από τις βελτιώσεις που γίνονται στα λογισμικά συστήματα των αυτοκινήτων.
WHAT CAR
Η διαχείριση της μπαταρίας είναι πολύ σημαντικό στοιχείο και σε αυτό δίνουν βαρύτητα όλα τα εργοστάσια. Πρόσφατα το Skoda Enyaq αναβάθμισε το λογισμικό του με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση σε kWh να πέσει σε ποσοστό 5,49%.
Αυτό διαπιστώσαμε σε απόλυτα πραγματικούς αριθμούς κατανάλωσης ρεύματος στο ηλεκτρικό Enyaq με το οποίο έχουμε καταγράψει χιλιάδες χιλιόμετρα. Όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική εικόνα, μετά από 6.000 χιλιόμετρα η μέση κατανάλωση ρεύματος ανά 100 χλμ. που ήταν στις 18,2kWh.
Κέρδος μόνο με την αναβάθμιση
Πλέον και μετά από 1.000 και πλέον χιλιόμετρα με αναβαθμισμένο λογισμικό, το νούμερο που αφορά στην κατανάλωση έπεσε. Όπως μπορείτε να δείτε από την σχετική φωτογραφία του Newsauto, η κατανάλωση ρεύματος βρίσκεται στις 17,2 kWh.
Στην πράξη ο οδηγός γλιτώνει χωρίς να κάνει τίποτα, 1 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα, δηλαδή κερδίζει από 3 έως 5 ευρώ το μήνα.
Να σημειώσουμε πως με τα νέα δεδομένα και με τιμολόγιο ρεύματος (ΔΕΗ) Οκτωβρίου, το κόστος για κάθε 100 χιλιόμετρα αγγίζει τα 2,73 ευρώ (κατανάλωση έως 500kWh/μήνα) ή τα 3,80 ευρώ όταν η μηνιαία κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 500 και 1.000 kWh.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές μπαταριών στον κόσμο
Αυτό είναι το Top-10 των best-sellers του Σεπτεμβρίου
Ποιο ουκρανικό σκάφος έμεινε τελευταίο προς πώληση στην Ελλάδα;