Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

ΝΕΑ

Porsche 911 με κινητήρα Tesla

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Πιστεύετε ότι είναι καλή ιδέα να μετατρέψετε την παλιά σας Porsche 911 σε ηλεκτρική στο δικό σας γκαράζ; Η εταιρία Electric GT σας προσφέρει τώρα μία λύση plug & play

Με προϋπηρεσία σε παλαιότερα αυτοκίνητα η «Electric GT» έχει ήδη μετατρέψει ορισμένα παλαιότερα μοντέλα σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ένα Toyota Land Cruiser, ένα Ford Bronco… απαρνήθηκαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης V8 για χάρη της καθαρής δύναμης. Όμως από την «Electric GT» δεν ξέφυγαν και κλασικά Ιταλικά GT όπως: Ferrari 308 και Fiat 124 Spider. Επιπλέον, υπάρχουν πολλά περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν μετατραπεί για τον στρατό των ΗΠΑ στην παραλία του Huntington, όπου εδρεύει η εταιρία.

Μετά από όλα τα παραπάνω η «Electric GT» προσφέρει τώρα και έναν ηλεκτρικό κινητήρα (της Tesla)  για παλαιότερες Porsche 911. Η εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκεται στην έκθεση μετατροπών και βελτιώσεων SEMA στο Λας Βέγκας, όπου παρουσιάζει την μετατροπή μίας παλαιότερης 911 RSR σε ηλεκτρική με τη λύση plug & play.

Με αυτήν οι παλιές 911, μπορούν να μετατραπούν σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα σχετικά εύκολα. Αυτός ο «ενός μεγέθους» κινητήρας, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε kit από περίπου 47.400 ευρώ, ονομάζεται eGT-913 και ταιριάζει σε όλες τις γενιές 911 έως και 964 ή παλαιότερες, καθώς και στις 912.

Από 304 έως 442 ίππους

Η μονάδα κίνησης, που είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος, προέρχεται έτοιμη από την Tesla και ήδη περιέχει όλα τα απαραίτητα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ψύξης και της διαχείρισης θερμοκρασίας.

Μαζί η «Electric GT» θα σας δώσει όλα όσα χρειάζεστε (υποπλαίσια, καλώδια, πίνακες διαχείρισης κλπ) ώστε να τοποθετήσετε ακόμη και στο γκαράζ σας το ηλεκτρικό μοτέρ στο πλαίσιο της Porsche. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι αρκετά ισχυρός: Οι Καλιφορνέζοι δίνουν απόδοση 304 ίππων για το βασικό πακέτο. Με επιπλέον χρέωση, ο κινητήρας παράγει ακόμη και 442 ίππους.

Η χωρητικότητα και των δύο μπαταριών ιόντων λιθίου ανέρχεται συνολικά σε 47 κιλοβατώρες, που θα επιτρέψει αυτονομία έως και 290 χιλιομέτρων. Μια μικρή μπαταρία βρίσκεται μαζί με τον κινητήρα στο πίσω μέρος, ενώ η μεγαλύτερη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας είναι κάτω από το μπροστινό καπό. Οι διανομείς ηλεκτρικής ενέργειας συνδέονται με σύστημα 400 volt και όλα τα απαραίτητα καλώδια.

Ο ενσωματωμένος φορτιστής που παρέχεται δωρεάν φαίνεται λίγο αδύναμος με 6,6 kW. Αλλά για ένα επιπλέον ποσό που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, η Electric GT, μπορεί επίσης να σας προσφέρει μια επιλογή γρήγορης φόρτισης με συνεχές ρεύμα στο μέλλον.

Το βασικό είναι πως δεν αυξάνετε δραματικά το βάρος, που φτάνει με το νέο κινητήρα στα 1.214 κιλά. Η κατανομή βάρους 45:55 (μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα) φαίνεται να είναι αρκετά «όπως της Porsche».

Για να μπει και λίγη αίσθηση συμβατικού αυτοκινήτου στο εσωτερικό, η εταιρεία θα προσφέρει και τα κατάλληλα όργανα ελέγχου και ένα ισχυρό σύστημα κλιματισμού με επιπλέον χρέωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο AC Ace RS Electric, γρήγορο όπως το AC Cobra
Renault 4L Electric Concept εμπνευσμένο από τα Chic Hotels
Η αναγεννημένη Lagonda επιστρέφει με το All-Terrain Electric SUV Concept

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto