Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πωλείται το Ford Sierra του Didier Auriol

Ελλάδα 9:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πωλείται το Ford Sierra του Didier Auriol

ΝΕΑ

Πωλείται το Ford Sierra του Didier Auriol

ΝΕΑ

Ο Γάλλος οδηγός αγώνων, ο πρώτος χρονικά Γάλλος που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, με το συγκεκριμένο Ford Sierra RS Cosworth έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις, κυρίως στο Γαλλικό πρωτάθλημα ράλι.

Advertisement
Advertisement

Ένα αυτοκίνητο με το οποίο έχει γράψει λαμπρές σελίδες στην αγωνιστική του ιστορία ο Didier Auriol, που το 1994 είχε στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής.

Από το 1990, το αυτοκίνητο έχει αλλάξει αρκετές φορές χέρια και αξίζει να ξέρει κανείς πως έχει υποστεί πλήρη ανακατασκευή από το 2009 έως το 2012. Έκτοτε, δεν έχει κάνει χιλιόμετρα και έχει συντηρηθεί σε άριστη κατάσταση, έτοιμο για χιλιόμετρα ανά πάσα στιγμή. Το συγκεκριμένο Ford Sierra RS Cosworth έχει και αυτό σημειώσει στο παλμαρέ του μια σειρά από επιτυχίες, τόσο με τον Auriol πίσω από το τιμόνι, όσο και με κάποιους από τους επόμενους ιδιοκτήτες.

Advertisement
Advertisement

Ο Didier Auriol πήρε το 1986 και το 1987 τον τίτλο στο Γαλλικό πρωτάθλημα ράλι, ενώ ο Pierre Cesar Baroni ήταν πίσω από το τιμόνι του Sierra το 1989 όταν και κέρδισε το ράλι Αλσατίας Vosges. Το αυτοκίνητο είναι εξελιγμένο στα όρια του Group Α και τώρα πωλείται από την Art & Revs έναντι του ποσού των 215.000 ευρώ. Η τιμή είναι μάλλον υψηλή με δεδομένο το ότι δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με «παρελθόν» αμιγώς από το WRC αλλά και με βάση το γεγονός πως έχει επισκευαστεί μετά από μεγάλες ζημιές σε ατυχήματα που είχε εμπλακεί κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής ιστορίας του.

Θυμίζουμε πως για τη συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου, η Ford είχε «εκμεταλλευτεί» τη συνεργασία της με την Cosworth που διακρινόταν για την κατασκευή των κινητήρων, προκειμένου να έχει ένα σύνολο ικανό να κοιτάξει στα μάτια την BMW M3 (E30). Η Cosworth ουσιαστικά από τον εργοστασιακό δίλιτρο της Ford κράτησε μόνο το μπλοκ και την αντλία νερού και άλλαξε όλα τα άλλα προκειμένου να φτιάξει ένα σύνολο ανταγωνιστικό.

Σε πρώτη φάση, το μοτέρ απέδιδε 204 ίππους οι οποίοι ήταν αρκετοί για να δώσουν μια τελική ταχύτητα της τάξης των 240 χλμ./ώρα στο μοντέλο που ζύγιζε 1.200 κιλά. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο του Auriol, είχε περάσει από τις εγκαταστάσεις της Ford Motorsport στο Essex, όπου η απόδοση αυξήθηκε στους 400 ίππους με τις κατάλληλες επεμβάσεις.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford Transit Custom: Το best seller στα ελαφρά επαγγελματικά
Δημοπρατείται πρωτότυπο Sierra RS500 Cosworth
Η Mercedes 190E Cosworth του Ayrton Senna ξεπουλήθηκε για… ψωροδεκάρες

Advertisement

 

 

 

Advertisement