Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια θα είναι η τελευταία ναυαρχίδα της Audi με βενζίνη;

Ελλάδα 13:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια θα είναι η τελευταία ναυαρχίδα της Audi με βενζίνη;

ΝΕΑ

Ποια θα είναι η τελευταία ναυαρχίδα της Audi με βενζίνη;

ΝΕΑ

Καθώς όλα οδηγούνται προς την ηλεκτροκίνηση, μένει μία τελευταία παράσταση για ένα μεγάλο Audi με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Το επερχόμενο Audi A7 Avant πρόκειται να αντικαταστήσει το A6 Avant ως η ναυαρχίδα της Audi στα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, εισάγοντας έναν σημαντικό επανασχεδιασμό και τεχνολογικές εξελίξεις.

Αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025, και θα προαναγγέλλει μια νέα στρατηγική ονοματολογίας από την Audi, με μονό αριθμό ονομασίας για τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ζυγό αριθμό για τα ηλεκτρικά.

Η ονομασία A6 θα χρησιμοποιείται πλέον για ένα ηλεκτρικό μοντέλο E-tron που βασίζεται στην πλατφόρμα PPE της Audi και αναμένεται να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος.

Advertisement
Advertisement

Το πρωτότυπο A7 Avant που εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών στη Γερμανία, παρουσιάζει μια σχεδίαση που θυμίζει το μικρότερο A5 Avant.

Το μπροστινό μέρος διαθέτει λεπτούς επανασχεδιασμένους προβολείς, την χαρακτηριστική εξαγωνική μάσκα ψυγείου της Audi και ένα κομψό καπό.

Αναμένεται να λανσαριστεί μαζί με το A7 Sportback, το οποίο αντικαθιστά το σεντάν A6, και τα δύο μοντέλα θα ανταγωνιστούν τη BMW 5 Touring και τη Mercedes-Benz E-Class.

Advertisement

Ενώ οι λεπτομέρειες σχετικά με τη σειρά κινητήρων παραμένουν αδιευκρίνιστες, το σίγουρο είναι ότι θα έχει κάποια μορφή υβριδικών συστημάτων.

Αξιοποιώντας την πλατφόρμα MLB του Volkswagen Group, η πίσω δομή του A7 Avant θα υποστεί τροποποίηση για να φιλοξενήσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh για την έκδοση PHEV, προσφέροντας μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων.

Advertisement

Οι εκδόσεις επιδόσεων αναμένονται μετά το λανσάρισμα, οι οποίες διακρίνονται από πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, φαρδύτερους αεραγωγούς και εξατμίσεις, μαζί με σημαντικές βελτιώσεις ισχύος, που τις διαφοροποιούν από το στάνταρ A7.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το τελευταίο θερμικό Audi RS6 θα είναι και το πιο ακραίο!
To Audi A3 θα αργήσει να γίνει ηλεκτρικό
Το θηρίο Audi R8 ABT XGT κυκλοφορεί ελεύθερο στους δρόμους (+video)