Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια θα είναι η νέα τακτική στον Όμιλο Volkswagen;

Ελλάδα 13:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποια θα είναι η νέα τακτική στον Όμιλο Volkswagen;

ΝΕΑ

Ποια θα είναι η νέα τακτική στον Όμιλο Volkswagen;

ΝΕΑ

Οι αλλαγές που επέφερε ο Όλιβερ Μπλούμε στον Όμιλο Volkswagen άρχισαν να υλοποιούνται και κάποιες από αυτές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν σαν αναπάντεχες.

Advertisement
Advertisement

Ως γνωστόν, ο Όμιλος Volkswagen απαρτίζεται από πολλές εταιρείες κατασκευής οχημάτων. Για δεκαετίες, η δομή του έχει το χαρακτηριστικό της κοινής χρήσης μηχανικών μερών και σχεδόν ταυτόσημης επιχειρηματικής στρατηγικής μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών του.

Ωστόσο, η πρακτική αυτή φαίνεται να αλλάζει, υπό την καθοδήγηση του Όλιβερ Μπλούμε, του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου.

Ο στόχος είναι και πάλι ο ίδιος: Η μεγιστοποίηση του κέρδους. Ως τώρα, αυτό γινόταν με την κοινή στρατηγική και τις οικονομίες κλίμακος. Όμως, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης (και στις συνθήκες και τα δεδομένα που αναμένεται να διαμορφωθούν στο πλαίσιό της), αυτό πρέπει να μεταβληθεί.

Advertisement
Advertisement

Αυτό ανακοίνωσε ο Μπλούμε κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης εκδήλωσης για την ενημέρωση των επενδυτών η οποία έγινε στην πίστα του Hockenheim. Όπως είπε, πλέον οι εταιρείες που συνιστούν τον Όμιλο θα έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στο να εξελίσσουν και να δημιουργούν τα καινούργια μοντέλα τους, συγκριτικά με πριν.

Φυσικά, αυτό θα γίνεται με κάποια επίβλεψη άλλα οι διαδικασίες θα είναι πιο απλές και τα στελέχη των εταιρειών θα είναι πιο ευέλικτα στη λήψη των τελικών αποφάσεων. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα διατηρηθεί ο στόχος να παραμένουν κερδοφόρες.

Advertisement

Ο Μπλούμε διευκρίνισε ότι έχουν τεθεί «προγράμματα απόδοσης», όπως τα ονόμασε, για κάθε μία από τις εταιρείες του Ομίλου Volkswagen. Τα κεφάλαια για την εξέλιξη καινούργιων μοντέλων θα κατανέμονται σε αυτές πιο εύκολα, αλλά θα ορίζεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και στόχος πωλήσεων.

Ο τρόπος που θα επιτυγχάνονται αυτά θα είναι υπ’ ευθύνη της κάθε εταιρείας και το αποτέλεσμα θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη διαχείριση των πόρων και με την επίτευξη των στόχων.

Advertisement

Όπως εξήγησε: «Θα είναι όπως σε ένα γυμναστήριο όπου ο καθένας σε μια ομάδα ανθρώπων εξασκείται για να γίνει πιο αθλητικός. Έτσι, (ως απόρροια αυτού) το ίδιο θα συμβεί και στον Όμιλο Volkswagen».

Επίσης, το κορυφαίο στέλεχος του Ομίλου τόνισε ότι βασικός στόχος αυτή την περίοδο είναι να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν συντομότερα και αποτελεσματικότερα το νέο λογισμικό που εξελίσσει η εταιρεία Cariad η οποία ανήκει σε αυτόν.

Advertisement

Χάρη και σε αυτό αναμένεται να γίνουν πιο ενδιαφέροντα και πιο κερδοφόρα τα νέα μοντέλα, είτε αμιγώς ηλεκτρικά είτε με θερμικό κινητήρα. Όπως εξήγησε ο Μπλούμε, ο Όμιλος θα δώσει έμφαση στην αύξηση των κερδών λόγω της αναβαθμισμένης αξίας τους και δεν θα βασίζεται τόσο στον όγκο πωλήσεων, όπως συμβαίνει τώρα.

Πάντως, όπως είπε, ο στόχος πωλήσεων έχει τεθεί είναι να αυξάνονται κατά 5%-7% ετησίως μέχρι το 2027. Τέλος, στοχεύει να αυξήσει την απόδοσή του μεταξύ 9%-11% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Volkswagen αναγνώρισε τις λανθασμένες επιλογές
Τι θα αλλάξει στο Volkswagen Golf το Euro 7
Kosmocar: Και εγένετο η Kosmomove