Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Volkswagen αναγνώρισε τις λανθασμένες επιλογές

Ελλάδα 13:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Volkswagen αναγνώρισε τις λανθασμένες επιλογές

ΝΕΑ

Η Volkswagen αναγνώρισε τις λανθασμένες επιλογές

ΝΕΑ

To κακό δεν είναι να κάνεις λάθος, το κακό είναι να μην το αναγνωρίζεις και να μην το αποδέχεσαι.

Advertisement
Advertisement

Ο παραπάνω αφορισμός είναι μια φράση την οποία αναφέρουμε ως προτροπή προς τους άλλους (ενίοτε με περισπούδαστο ύφος) αλλά πιθανόν δεν την εφαρμόζουμε για τον εαυτό μας.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση της Volkswagen, η οποία την τελευταία πενταετία αντιμετώπισε πρόβλημα με κάποιες επιλογές της στο εσωτερικό των καινούργιων μοντέλων της, στην προσπάθειά να διαφοροποιηθεί και να καινοτομήσει.

Θυμίζουμε ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε με τις οθόνες, με το λογισμικό του συστήματος ενημερωδιασκέδασης και με την κατάργηση των φυσικών διακοπτών στα νέα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.

Advertisement
Advertisement

O Τόμας Σέφερ, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, σε δήλωσή του προς το βρετανικό Autocar αναγνώρισε ότι έγινε λάθος επιλογή και ότι αυτή θα διορθωθεί στα καινούργια μοντέλα, εφεξής.

Ήδη η αρχή γίνεται με το νέας γενιάς Tiguan (φωτογραφίες) στο οποίο οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεγαλύτερες οθόνες στο ταμπλό και φυσικούς διακόπτες για τον χειρισμό των επιμέρους συστημάτων, όπως του κλιματισμού για παράδειγμα.

Advertisement

Ερωτηθείς σχετικά ο Σέφερ παραδέχτηκε ότι οι επιλογές του προκατόχου του Χέρμπερτ Ντις στον τομέα αυτόν «σίγουρα έκαναν μεγάλη ζημιά», όπως είπε.

Συγκεκριμένα, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε: «Απογοητεύσαμε πελάτες που δεν έπρεπε να νοιώσουν έτσι. Έτσι, ξοδέψαμε πολύ χρόνο και δουλέψαμε πραγματικά συστηματικά αναφορικά με τις λειτουργίες που είναι συνηθισμένοι να κάνουν οι πελάτες και να ακουμπούν όταν χρησιμοποιούν ένα αυτοκίνητο.

Advertisement

»Κάναμε την αξιολόγηση. Ποιοι (τομείς) είναι οι πιο σημαντικοί; Που χρειάζονται οι διακόπτες; Ποιοι μπορούν να διαχειρίζονται μέσω της οθόνης αφής; Ποια είναι η διαβάθμιση σε πρώτο, δεύτερο και τρίτο επίπεδο; Και που ακουμπάς, διαισθητικά, για να ανάψεις τα φώτα;

Το ταμπλό του Volkswagen ID. 3.

»Εκεί θα πρέπει να είναι ένα πλήκτρο; Ένας διακόπτης; Έπειτα, χρειάζεται να δουλέψεις και στον αισθητικό τομέα. Εάν επιλέξεις πλήκτρα, είναι καλύτερα να είναι μικρός ο αριθμός τους αλλά να δείχνουν πραγματικά όμορφοι, όπως σε ένα αεροπλάνο; Και ποια θα πρέπει να είναι η αίσθηση στην αφή τους;

»Δουλέψαμε με μια μεγάλη ομάδα. Χρειαστήκαμε πολύ χρόνο. Ήταν σαν να είχαμε ένα τεράστιο βιβλίο εργασίας του Excel, αλλά έπρεπε να το πράξουμε. Όταν το καταφέρεις, μην το πειράξεις ξανά. Άσ’ το όπως είναι. Μην μπερδεύεις τους πελάτες κάθε φορά που παρουσιάζεις ένα καινούργιο μοντέλο με το να διαφοροποιείς κάτι εντελώς», κατέληξε ο Σέφερ.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Hyundai i20N vs Mini Cooper S vs VW Polo GTI
H VW έχει προσέξει πολύ την αεροδυναμική του ID.7
Πώς θα είναι ο Όμιλος Volkswagen στο μέλλον;