Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Ποια είναι τα απόλυτα best-sellers της ελληνικής αγοράς;

Ελλάδα 3:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια είναι τα απόλυτα best-sellers της ελληνικής αγοράς;

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Ποια είναι τα απόλυτα best-sellers της ελληνικής αγοράς;

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Η ελληνική αγορά αυτοκινητου ανακάμπτει με ταχύτατους ρυθμούς και αναδεικνύει ολοένα και περισσότερους πρωταγωνιστές. Ποιοι είναι αυτοί;

Advertisement
Advertisement

Σε γερά θεμέλια πατά πλέον η ελληνική αγορά αυτοκίνητου, όπως δείχνουν και τα νούμερα του πρώτου εξαμήνου του έτους. Οι συνολικές ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων στη χώρα μας άγγιξαν τις 58.364 μονάδες, αυξημένες κατά 59% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Η συγκεκριμένη ποσοστιαία άνοδος κρίνεται εντυπωσιακή, πόσω μάλλον όταν είναι η μεγαλύτερη ανάμεσα στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Με μερίδιο αγοράς 45,38%, τα SUV συνεχίζουν να αποτελούν τη δημοφιλέστερη επιλογή του Έλληνα οδηγού, με τη δεύτερη θέση να καταλαμβάνεται από τα supermini (28,73%). Το δικό τους κοινό έχουν και τα μικρομεσαία, όπως και τα αυτοκίνητα πόλης, δύο κατηγορίες, όμως, που συμβιβάζονται με το σχετικά φτωχό 12,51% και 10,22% αντίστοιχα.

Ποια είναι τα μοντέλα, όμως, που ηγούνται των παραπάνω segments, ως τα απόλυτα best-sellers της ελληνικής αγοράς για το πρώτο εξάμηνο του 2021; Παρουσιάζονται παρακάτω:

Advertisement
Advertisement

1. Αυτοκίνητα πόλης (A-Segments)

Με 1.560 πωλήσεις ο Βενιαμίν της οικογένειας της Hyundai, i10, κρατάει σε απόσταση ασφαλείας το Toyota Aygo που σημείωσε 1.372 ταξινομήσεις. Ακόμα πιο μακριά στον ορίζονται διακρίνεται το Fiat 500 με 996 μονάδες.

2. Supermini (B-Segment)

Advertisement

Κρατάει για τα καλά το… σκληρό πόκερ μεταξύ Toyota και Peugeot στην κατηγορία των supermini. Προσώρας το προβάδισμα είναι στα χέρια του Yaris (2.999) που προηγείται έναντι 530 μονάδων συγκριτικά με το Peugeot 208 (2.469). Από κοντά και το Opel Corsa που ταξινόμησε 2.304 μονάδες.

3. Μικρομεσαία (C-Segment)

Advertisement

Mercedes A-Class ή BMW Σειρά 1; Πρόκειται για έναν ευχάριστο πονοκέφαλο πολλών οδηγών, όταν κληθούν να επιλέξουν ένα μικρομεσαίο. Το Α’ Εξάμηνο του 2021 οι περισσότεροι (1.179) επέλεξαν το μοντέλο με το αστέρι που κυριάρχησε στην κατηγορία των hatchback μικρομεσαίων. Ο Βαυαρός βρέθηκε στην τρίτη θέση (693), όταν ανάμεσά τους βρέθηκε η Toyota Corolla (1.031).

4. Μεσαία (D-Segment)

Σε ρυθμούς ηλεκτρικούς κινείται το D-Segment, μιας και κυριαρχείται από το Tesla Model 3 (317 ταξινομήσεις). Πολύ καλές επιδόσεις τόσο από την πρακτική Skoda Octavia και την κομψή BMW Σειρά 3 που κατέλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση, με 265 και 128 ταξινομήσεις αντίστοιχα.

Advertisement

5. Μεγάλα (E-Segment)

Ο Γερμανικός εμφύλιος στα μικρομεσαία εξαπλώνεται και στην κατηγορία των μεγάλων, όπου στις δύο πρώτες θέσεις διασταυρώνουν τα ξίφη τους οι Mercedes E-Class (42) και η BMW «5άρα» (23). Σε ρόλο παρατηρητή η Skoda Superb που περιορίστηκε σε 7 ταξινομηθείσες μονάδες, οι οποίες όμως ήταν αρκετές προκειμένου να αναρριχηθεί στο 3ο  σκαλί του βάθρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ SUV ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

6. Πολυτελή αυτοκίνητα

Πολυτέλεια και Γερμανία είναι δύο λέξεις συνώνυμες, αν κρίνουμε από το podium στην κατηγορία των πολυτελών, όπου ηγεμονεύει η Taycan με 11 πωλήσεις. Πέντε πολίτες έχουν δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στη Mercedes S-Class, για να επανέρθει η Porsche με την Panamera (4 ταξινομήσεις).

7. Μικρά SUV (B-SUV)

Ακάθεκτο συνεχίζει το ελληνικό Car of the Year, Peugeot 2008 που αποτελεί το κορυφαίο σε ταξινομήσεις (1.864) SUV. Στα B-SUV το ασημένιο μετάλλιο περνάει στο Kia Stonic (1.387) και το χάλκινο στο T-Roc (1.113).

8. Μικρομεσαία SUV (C-SUV)

Το όνομα της Peugeot βρίσκεται στις παρυφές και του C-SUV segment χάρη στις εντυπωσιακές επιδόσεις του 3008 με τις 1.143 ταξινομήσεις, που το φέρνουν στη 2η θέση. Η πρώτη, βέβαια, καταλαμβάνεται από το C-HR (1.531), όταν στην τρίτη θέση συναντάμε το Nissan Qashqai (911).

9. Μεσαία SUV (D-SUV)

Μεγάλη μάχη εκτυλίσσεται στα D-SUV με πρωταγωνιστές δύο Ιάπωνες. Η πρώτη θέση κρίθηκε σε… μία μονάδα, καταληφθείσα από το X-Trail (183), που άφησε πίσω του το Toyota RAV4 (182). Ικανοποιημένη μένει και η Mercedes GLC με 161 κομμάτια.

10. Μεγάλα SUV (E-SUV)

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία, που αφορά τα μεγάλα SUV, τα ηνία κρατά η BMW με τη X5 (62), που άντεξε στην ασφυκτική πίεση της Volvo μέσω του XC90 (60). Λίγο πιο… μακριά η Porsche με την Panamera (29).

11. Πολυτελή SUV

Στην κατηγορία των πολυτελών SUV, η κυριαρχία του Range Rover (36) ήταν αδιαφιλονίκητη, καταγράφοντας υπερδιπλάσιες ταξινομήσεις από το Audi Q8 (14). Μικρή απειλή συνιστά η BMW X7 που περιορίστηκε στις 8 μονάδες.

12. Σπορ αυτοκίνητα

Τέρμα τα γκάζια για το MΙΝΙ Cabrio (43) που φιγουράρει στο πρώτο σκαλί του… σπορ βάθρου. Μεγάλη ζήτηση γνωρίζει και το Mazda MX-5 (26) που προηγείται σημαντικά της χάλκινης Ford Mustang.

13. Ηλεκτρικά

Με 317 ταξινομηθείσες μονάδες, το Tesla Model 3 κυριαρχεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκονται τα Peugeot e-208 και e-2008 με 102 και 80 ταξινομήσεις αντίστοιχα.

14. Plug-in υβριδικά

Στο τελευταίο segment της λίστας μας, που αφορά τα υβριδικά που μπαίνουν στην πρίζα, κυρίαρχος είναι το Volvo XC40 PHEV (326) που κρατά απόσταση ασφαλειας από τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των BMW X1 και Mercedes GLA.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγοράζουν οι Έλληνες;
Αυτά είναι τα πιο φθηνά αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά!
Τα γρήγορα… φθηνά της ελληνικής αγοράς