ΝΕΑ

Ποια είναι η νέα πατέντα της Porsche;

Ελλάδα 20:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια είναι η νέα πατέντα της Porsche;

ΝΕΑ

Ποια είναι η νέα πατέντα της Porsche;

ΝΕΑ

Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας, έχουν βρει τον τρόπο για να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις των εκδόσεων της 911.

Advertisement

Ακόμη και η τρέχουσα Porsche 911 GT3 RS είναι γεμάτη αεροδυναμικές βελτιώσεις.

Η ανακοινωθείσα GT2 RS θα μπορούσε να πάει καλύτερα με μια εξάτμιση, που είναι και διαχύτης και μια καμπύλη τροχού (γωνία κάμπερ) που μπορεί να ρυθμιστεί κατά την οδήγηση.

Μια τέτοια τεχνική θα απέδιδε ειδικά με την Porsche 911 με τον boxer κινητήρα της στο πίσω μέρος και ειδικά με την GT2 RS. Εξάλλου, ο πολύπλοκος σωλήνας εξάτμισης εκτείνεται συμμετρικά σε όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος. Οι μηχανικοί της Porsche έχουν πολλά σχέδια στο μυαλό για το ειδικό σχήμα – συμπεριλαμβανομένου ενός σχήματος T και U.

Advertisement

Επιπλέον, στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η Porsche διατηρεί ανοιχτή τη δυνατότητα να μπορεί να ρυθμίζει ενεργά τα στοιχεία οδηγού αέρα (αυτόματα ή πατώντας ένα κουμπί). Για παράδειγμα, ένα GT2 RS θα μπορούσε να προσαρμοστεί στις συνθήκες της αντίστοιχης πίστας αγώνων. Επιπλέον, μια ακριβώς κατευθυνόμενη ροή αέρα θα αφαιρούσε ιδανικά τη σπατάλη θερμότητας και ένας εξακύλινδρος κινητήρας boxer με πάνω από 700 ίππους παράγει πολλά από αυτά.

Η Porsche διαθέτει, επίσης, μια τεχνολογία που προστατεύεται από το Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, που μπορεί να ρυθμίσει την κλίση ενός τροχού κατά την οδήγηση. Αυτό θα καθιστούσε τεχνικά δυνατή την πλήρη προσαρμογή της γεωμετρίας του ελέγχου τροχού, μεταξύ μιας καμπύλης και της επόμενης, προκειμένου να επιτευχθεί μεγαλύτερη πρόσφυση και καλύτερη απόδοση. Και εδώ, η τεχνολογία είναι πραγματικά πολύ απλή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόωρη αποκάλυψη για τη νέα Mercedes-AMG GT
H Mahindra «ρίχνει στη μάχη» τον ανταγωνιστή του Toyota Hilux
H Ford Mustang GTD δίνει πόνο στα ευρωπαϊκά supercars (+video)

Advertisement