Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια εταιρία θα μείνει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης;

Ελλάδα 17:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια εταιρία θα μείνει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης;

ΝΕΑ

Ποια εταιρία θα μείνει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης;

ΝΕΑ

Αν και η τάση είναι η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν εταιρίες που θέλουν να παραμείνουν πιστές στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για όσο αντέξουν.

Advertisement
Advertisement

Καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές δηλώνουν ότι με χρονικό ορίζοντα το 2030 θα έχουν μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρικές μάρκες, υπάρχουν και κάποιοι τελευταίοι των… μοϊκανών που επιμένουν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Μία από αυτές είναι και η Dacia η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα μείνει πιστή στους συμβατικούς κινητήρες για όσο καιρό αυτό είναι εφικτό.

Την ίδια στιγμή βέβαια όλο το υπόλοιπο γκρουπ θα επενδύει στην ηλεκτροκίνηση, με τις εταιρίες να έχουν ήδη ξεκινήσει την πορεία προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους.

Advertisement
Advertisement

Η Renault για παράδειγμα σκοπεύει να κάνει το άλμα προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση έως το 2030, όταν η Dacia υποστηρίζει ότι δεν θα το κάνει πριν το 2035, όταν πια όλοι κινητήρες με ορυκτά καύσιμα θα απαγορευθούν στην Ευρώπη.

Οι υπεύθυνοι της εταιρίας υποστηρίζουν ότι η κάθε μέλος του γκρουπ έχει τον ρόλο του, με την Renault να θέλει να αναλάβει τον ρόλο της πρωταθλήτριας εταιρίας στα ηλεκτρικά στην Ευρώπη, ενώ η Dacia έχει άλλους στόχους.

Πάντως, η όλη στάση της ρουμάνικης εταιρίας εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θα γίνει αποδοχή της ηλεκτροκίνησης. Η Dacia σύμφωνα με την Renault θα είναι έτοιμη να κάνει όσες κινήσεις χρειαστούν σε μικρό χρονικό διάστημα, σε περίπτωση που κυριαρχήσει πιο νωρίς η ηλεκτροκίνηση.

Advertisement

Προς το παρόν, η Dacia έχει μόνο ένα ηλεκτρικό μοντέλο, το Spring, το οποίο αντιστοιχεί στο 12% των παραγγελιών της. Η εταιρία μάλιστα ετοιμάζεται να παρουσιάσει και το πρώτο υβριδικό της μοντέλο μέσα στο 2023.

Advertisement

Όσο για την Renault, αν και υπήρξε πρωτοπόρος στην Ευρώπη με την παρουσίαση ηλεκτρικών μοντέλων, τώρα βρίσκεται πίσω από την Tesla. Η γαλλική εταιρία σκοπεύει να χωρίσει την λειτουργία τη σε δύο διαφορετικά τμήματα, ένα που ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση και ένα με τους συμβατικούς κινητήρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Dacia Duster είναι… γεννημένο για ακραίες περιπέτειες (+video)
Με το φουτουριστικό Manifesto η Dacia δείχνει το μέλλον
Όλα όσα γνωρίζουμε για το Dacia Bigster!