Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Oριστικοποιήθηκε η ένωση Βugatti-Rimac με έδρα της εταιρίας στην Κροατία

Ελλάδα 20:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Oριστικοποιήθηκε η ένωση Βugatti-Rimac με έδρα της εταιρίας στην Κροατία

ΝΕΑ

Oριστικοποιήθηκε η ένωση Βugatti-Rimac με έδρα της εταιρίας στην Κροατία

ΝΕΑ

Ο νεαρός Κροάτης θα είναι το αφεντικό της νέας εταιρίας, έχοντας πολλά σχέδια για την ανάπτυξή της συνδυάζοντας την παράδοση της Bugatti με την εκρηκτική άνοδο της ηλεκτροκίνησης μέσω της Rimac.

Advertisement
Advertisement

Στο χάος της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας υπάρχουν και παραμύθια με πραγματικούς ήρωες και ευτυχή κατάληξη. Και ένα από τα πιο ωραία stories των τελευταίων ετών είναι αυτό του Κροάτη Mate Rimac.

Ο νεαρός μηχανικός, ξεκινώντας από το γκαράζ του σπιτιού του αλλά με στόχους και ξεκάθαρα οράματα, κατάφερε να γίνει ένα από τα πρωταγωνιστικά πρόσωπα της νέας ηλεκτρικής εποχής μπαίνοντας στα σαλόνια της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η ανέλιξή του ήταν ένα από τα μεγαλύτερα sucess stories της δεκαετίας και πλέον είναι ο CEO της νέας εταιρίας που δημιουργήθηκε μέσα στο γκρουπ VW. Μία εταιρία που συνδέει την ιστορική Bugatti με την πολλά υποσχόμενη Rimac κάτω από την ίδια στέγη.

Advertisement
Advertisement

Μία στέγη που πλέον θα είναι στην πόλη Sveta Nedeja, κοντά στην πρωτεύουσα της Κροατίας το Ζάγκρεμπ. Στην διοίκηση της νέας εταιρίας, η δημιουργία της οποίας επισημοποιήθηκε πρόσφατα, θα βρίσκονται επίσης o Oliver Blume, το αφεντικό της Porsche και ο Lutz Meschke από το ΔΣ της Porsche.

H ανάληψη καθηκόντων από τον Rimac σημαίνει ότι ο Stephan Winkelmann που ήταν στην Bugatti από το 2018 επιστρέφει στην Lamborghini όπου θα αναλάβει τα επόμενα μεγάλα σχέδια της ιταλικής εταιρίας.

Advertisement

Η Porsche κατέχει το 45% της Bugatti Rimac, και η Rimac το 55% (στην οποία έχουν ήδη μετοχές η Porsche, η Hyundai, ο ίδιος ο Rimac και άλλοι). Οι δύο εταιρίες θα συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται ως ανεξάρτητες, με την παραγωγή να παραμένει στις εγκαταστάσεις τους στο Molsheim και το Ζagreb.

Τα κεντρικά γραφεία θα είναι στην Κροατία, όπου θα κατασκευαστεί και το νέο campus της Rimac. Οι 135 εργαζόμενοι της Bugatti και οι περίπου 300 της Rimac θα παραμείνουν ως έχουν.

Advertisement

Όσο για τα σχέδια για το μέλλον, κάθε άλλο παρά χαοτικά είναι, καθώς ο Rimac δηλώνει ότι ετοιμάζει κάτι πραγματικά μοναδικό για το μέλλον. Και αν κρίνουμε από το τι έχει κάνει μέχρι τώρα, δεν μπορούμε παρά να τον πιστέψουμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βιαστείτε! Έχουν μείνει λιγότερες από 40 Bugatti Chiron!
Νέο μοντέλο από τη Bugatti το 2024 (+video)
Δοκιμή: Rimac Nevera