Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ονειρικά μοντέλα με ένα «τάληρο»

Ελλάδα 13:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ονειρικά μοντέλα με ένα «τάληρο»

ΝΕΑ

Ονειρικά μοντέλα με ένα «τάληρο»

ΝΕΑ

Πολλές από τις δόξες του παρελθόντος είναι σήμερα πιο προσιτές από ποτέ και φυσικά δελεαστικές.

Advertisement
Advertisement

Κάποτε τα βλέπαμε στις βιτρίνες και δε μπορούσαμε παρά να τα θαυμάσουμε, μια και οι τιμές τους ήταν απαγορευτικές για τον πολύ κόσμο.

Μιλάμε για ορισμένα αυτοκίνητα που έμοιαζαν με dream cars λίγα χρόνια πριν, ενώ σήμερα μπορούμε να τα κάνουμε δικά μας, με χρήματα που δεν θα φανταζόταν ποτέ η εταιρεία που τα κατασκεύασε. Μπορεί να έχουν υψηλά τεκμήρια, ακριβά τέλη κυκλοφορίας και ακόμα πιο «τσουχτερή» συντήρηση, είναι όμως πρώτης τάξεως υλικό για όνειρα, που υπό συνθήκες μπορεί να αγοράσει και να απολαύσει κανείς.

Audi Α6 Allroad

Advertisement
Advertisement

Το πάτημά του είναι ένα από τα στοιχεία που πραγματικά συγκλόνιζε για τα δεδομένα της εποχής και όχι μόνο, μια και το Α6 Allroad προέβαλλε και την εξαιρετική του ικανότητα στην κίνηση εκτός δρόμου. Ο τρόπος με τον οποίο η ανάρτηση του Allroad διαχειριζόταν τον χωματόδρομο και την άσφαλτο, ήταν πραγματικά κάτι το ξεχωριστό για τις αρχές της δεκαετίας του ’00. Ο κινητήρας των 2,7 λίτρων με τους 230 ίππους, ήταν παραπάνω από ικανός για κάθε ανάγκη, ενώ ταίριαζε «γάντι» στο σύνολο όντας επαρκής για κάθε χρήση. Από τα δυνατότερα χαρακτηριστικά του, ήταν η «διακριτικότητα» που προσέφερε, με δεδομένη την… καταιγίδα των SUV που μόλις είχε ξεκινήσει εκείνη την εποχή.

BMW X5

Advertisement

Θωρηκτό για τα δεδομένα της εποχής και όχι μόνο. Σήμερα μπορεί να δείχνει τα χρόνια της αλλά μια Χ5 παραμένει επιβλητική, όσα χρόνια και αν έχουν περάσει από την παρουσίασή της. Στο οικονομικό πλαίσιο που συζητάμε, μέχρι τις 5.000 ευρώ, μπορεί να βρει κανείς στις αγγελίες, είτε την έκδοση με τον τρίλιτρο κινητήρα των 231 ίππων, είτε τον V8 των 4,4 λίτρων (και 4,8 λίτρα αργοτερα). Αμφότερες ικανές, με τη «μεγάλη» να είναι και ακραία απαιτητική σε επίπεδο κατανάλωσης, αποτέλεσαν το πρώτο κεφάλαιο σε μια ιστορία επιτυχίας για τη BMW που συνεχίζει μέχρι και σήμερα.

Advertisement

Jaguar S-Type/ X-Type

Για κάποιους –μεγαλύτερους- η κατοχή μιας Jaguar ήταν διαβατήριο για πολλές πόρτες (κυρίως, σκυλάδικων) και σίγουρα απόδειξη καταξίωσης. Η πάλαι ποτέ βρετανική premium μάρκα, την περίοδο του millennium ήταν υπό τη σκέπη της Ford και τότε ήταν που έκανε ένα σημαντικό, όσο και ασυνήθιστο βήμα προς τις «λαϊκές μάζες». Η προσφορά τόσο της S-Type, όσο και της X-Type με τα μηχανικά μέρη του Ford Mondeo εκείνης της εποχής, ήταν ένα πολύ προχωρημένο βήμα για τη Jaguar. Δυστυχώς για τις πωλήσεις των μοντέλων, η ανταπόκριση δεν ήταν όσο θερμή αναμενόταν και η απαξίωση των μοντέλων που ήταν αποτέλεσμα πολλών ζυμώσεων, ήταν κάτι το αναπόφευκτο και μάλιστα αρκετά νωρίς.

Advertisement

Jeep Grand Cherokee

Είναι θηριώδες και έχει πολύ macho προφίλ ως αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται για κάθε χρήση: Οι οικογενειακές εκδρομές είναι παιχνίδι, ενώ με σχετικά λίγα χρήματα (ακόμα) και κάποιες απλές επεμβάσεις, από απλά ικανό off roader γίνεται πραγματικό τέρας που μπορεί να ξεπεράσει κάθε δυσκολία. Το Grand Cherokee είναι εκτός όλων των άλλων, ένα από τα εμβληματικότερα μοντέλα της μάρκας, που για να το απολαύσει κανείς, θα πρέπει να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει καταναλώσεις που θα παρέπεμπαν σε γκαζάδικο, ένα τιμόνι που δεν έχει καμία αίσθηση, τα μέτρια φρένα και το απαρχαιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Ψιλά γράμματα για κάποιον που είναι αποφασισμένος να ζήσει το όνειρό του.

Lexus IS200

Είναι μια από τις περιπτώσεις που κάνει τις φλέβες να πάλλονται σε όσους έχουν λίγο πιο ανεπτυγμένη διάθεση για drift, οδήγηση ικανού πισωκίνητου και γενικότερα θέλουν να μείνουν μακριά από τη «λαίλαπα» των SUV. Το Lexus IS200 ήταν ένα μοντέλο που στην αγορά ήθελε να ανταγωνιστεί τη Σειρά 3 της BMW– ένα μοντέλο που ανέκαθεν είχε κάτι περισσότερο να πει στο θυμικό του έλληνα. Εξαιρετικό πλαίσιο, πολύ καλά φρένα, 6άρι κιβώτιο (με μεταλλική μπίλια για λαβή) και ένας 6κύλινρος δύο λίτρων με απόδοση 155 ίππων. Με τα συστατικά αυτά, η Lexus έκανε τη δική της «επανάσταση» γλυκοκοιτάζοντας τη λαϊκή βάση, μια και μέχρι τότε, στη γκάμα της υπήρχαν μόνο μεγάλες λιμουζίνες και ακριβά SUV.

Mercedes S-Class

Είναι πειρασμός το να μπορείς με λιγότερα από 5 χιλιάρικα να αποκτήσεις το αυτοκίνητο που «μοιράστηκαν» οι περισσότεροι ηγέτες χωρών στον πλανήτη. Η S-Class, ένα αυτοκινητιστικό τοτέμ από τα λίγα, σε μια από τις πλέον πειστικές της εκδόσεις με βάση την πληρότητα του εξοπλισμού, είναι διαθέσιμη σε τιμή που κανείς δεν μπορεί να πιστέψει. Αξίζει 100% η αγορά της για να ζήσει κανείς το premium όνειρό του, με ένα τρόπο που παραπέμπει σε «παλιό χρήμα» και μεγάλο οικογενειακό πλούτο. Οι δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα μπορεί να είναι λίγο ταλαιπωρημένες αλλά και μόνο η σκέψη του τι θα έχουν «ζήσει» μέχρι τώρα, είναι αρκετή για να βλέπουμε τα σημάδια πάνω τους ως μέρος της γοητείας του αυτοκινήτου.

Volvo XC90

Η εποχή που η Ford υπέγραφε τη μηχανολογική σύνθεση και των μοντέλων της Volvo, συνδυάστηκε με την παρουσίαση του πρώτου πολύ επιτυχημένου SUV της πάλαι ποτέ Σουηδικής εταιρείας. Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές είναι πλούσιοι και αποτελούν έναν από τους καλύτερους λόγους για να το προτιμήσει κάποιος που ψάχνει το επόμενό του αυτοκίνητο, χωρίς περιορισμό στον κυβισμό αλλά με λίγα χρήματα για την αγορά. Τα «προβλήματα νεότητας» που απασχολούσαν το μοντέλο όταν παρουσιάστηκε και είχαν να κάνουν κυρίως με τα ηλεκτρικά και τη μονάδα διαχείρισης του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, τώρα, πάνω από 20 χρόνια μετά, θα τα έχουν λύσει οι προηγούμενοι.

VW Touareg

Ένα τοτέμ για τη VW και τους φανατικούς της φίλους. Σήμερα, θα μπορούσε να το δει κανείς ως pick up και αξίζει να θυμίσουμε πως το σημερινό Amarok, έχει αυτούσιο το σαλόνι αυτής εδώ της πρώτης γενιάς του Touareg. Ποιοτικό και καλοφτιαγμένο, το μεγάλο SUV της VW είναι ίσως από τις καλύτερες περιπτώσεις που συνδυάζει υψηλή χρηστικότητα και ικανότητες για οικογενειακή χρήση. Μην ξεχνάμε πως ήταν ο «προπομπός» κατά κάποιο τρόπο, για τη μεγάλη είσοδο της Porsche στην κατηγορία των premium SUV. Κι όλα αυτά με τιμή που κάνει κατακόκκινο όποιον είχε πληρώσει τα (έως και) σχεδόν 100 χιλιάρικα για να το αποκτήσει ως καινούργιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai Ioniq 5: Η ηλεκτροκίνηση στα καλύτερά της
Renault Arkana: Η υβριδική τεχνολογία στα καλύτερά της
Περιπολικά: Το Ελληνικό υπεραυτοκίνητο CHAOS στην ΕΛ.ΑΣ; – Δείτε τα καλύτερα στον κόσμο