Όλα γίνονται ηλεκτρικά, η Porsche 911 επιμένει κλασικά!
ΝΕΑΌλα γίνονται ηλεκτρικά, η Porsche 911 επιμένει κλασικά!
ΝΕΑΜέσα στους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί μία ανανεωμένη έκδοση της 911 με κάποια ενδιαφέρουσα προσθήκη στη γκάμα των κινητήρων. Και η ηλεκτροκίνηση αργεί ακόμα!
Η αναμενόμενη έκδοση 992.2 της Porsche 911 φημολογείται ότι θα κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους έξι μήνες και θα διαθέτει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στη σειρά κινητήρων της.
WHAT CAR
Οι εικασίες γύρω από αυτό το μοντέλο επόμενης γενιάς κάνουν λόγο για δύο υβριδικές εκδόσεις και την εισαγωγή ενός νέου ατμοσφαιρικού κινητήρα boxer 3,6 λίτρων όπως πηγές που έχουν σχέση με το εργοστάσιο
Οι αναφορές δείχνουν ότι στο επερχόμενο μοντέλο 992.2 θα υπάρξει αλλαγή, με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer 3,6 λίτρων που ενδεχομένως θα αντικαταστήσει τον υπάρχοντα twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων στην έκδοση GTS.
Αυτός ο νέος κινητήρας αναμένεται επίσης να πάρει τη θέση του 3,7-λίτρων σε μοντέλα όπως οι εκδόσεις Turbo ή της GT2 RS.
Η μετάβαση στον κινητήρα 3,6 λίτρων ενδέχεται να καταργήσει σταδιακά τον σημερινό κινητήρα twin-turbo 3,0 λίτρων στην Carrera, καθώς και ατμοσφαιρικό 4,0 λίτρων που τροφοδοτεί την GT3.
Ωστόσο, για το άμεσο μέλλον, οι κινητήρες 3.0 και 4.0 αναμένεται να διατηρηθούν για μερικά ακόμη χρόνια.
Εικάζεται ότι το μοντέλο 992.2 θα διαδεχτεί η 994 το 2026, ενώ η Porsche φέρεται επίσης να αναπτύσσει μια ηλεκτρική έκδοση, με την πιθανή ονομασία 998, που θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2028.
Παρά την επικείμενη απαγόρευση της πώλησης νέων επιβατικών οχημάτων με ορυκτά καύσιμα από την ΕΕ μέχρι το 2035, οι επενδύσεις της Porsche στα συνθετικά καύσιμα ενδέχεται να εξασφαλίσουν τη συμμόρφωση της 994 με τους εξελισσόμενους κανονισμούς.
Επιπλέον, ο κινητήρας των 4,0 λίτρων θα μπορούσε να λάβει υποστήριξη από μια ήπια υβριδική διάταξη 48 V της Valeo, η οποία προβλέπεται να παράγει 510 ίππους ενώ παράλληλα θα φτάνει έως τις 8.400 σ.α.λ. Αναμενόμενα, ο κινητήρας των 3,6 λίτρων προβλέπεται να πάρει τη θέση του το 2027.
Επιπλέον, η Porsche φέρεται να αναπτύσσει ένα υβριδικό σύστημα με την ονομασία T-HEV, ενδεχομένως σε συνεργασία με τη Rimac, προσφέροντας δύο παραλλαγές ισχύος: μια βασική έκδοση που παράγει 485 ίππους και μια έκδοση υψηλής απόδοσης με 535 ίππους.
Όλες αυτές οι φημολογούμενες βελτιώσεις υποδηλώνουν την διάθεση της εταιρίας να διατηρήσει την 911 στην αιχμή των εξελίξεων, κρατώντας όσο γίνεται περισσότερο εν ζωή την παρουσία του συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι φτιάχνονταν οι Porsche 911 πριν 40 χρόνια! (+video)
Τι θα γίνει με την εξηλεκτρισμένη Porsche 911;
Αυτή η Porsche 911 ανέβηκε μέχρι τα 6.734 μέτρα!