Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Όλα όσα γνωρίζουμε για το μικρό ηλεκτρικό VW ID.1

Ελλάδα 23:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Όλα όσα γνωρίζουμε για το μικρό ηλεκτρικό VW ID.1

ΝΕΑ

Όλα όσα γνωρίζουμε για το μικρό ηλεκτρικό VW ID.1

ΝΕΑ

Η σειρά ID. ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW μεγαλώνει, και είναι έτοιμη να υποδεχθεί το πιο μικρό και προσιτό μέλος της.

Advertisement
Advertisement

Το ID.1 φιλοδοξεί να κάνει αυτό που ήθελε πάντα η γερμανική εταιρεία. Να κατακλύσει τους δρόμους με την παρουσία του.

Τον παλμό της εποχής φαίνεται πως έχει αντιληφθεί η VW, που σκέφτεται όπως ακριβώς και ένας μέσος οδηγός που θέλει να κάνει το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση. Να λανσάρει σύντομα ένα ηλεκτρικό σουπερμίνι (στις διαστάσεις του Polo) και με την τιμή πώλησης να μην ξεφεύγει σε σχέση με τα υπάρχοντα με θερμικό κινητήρα. Και εδώ που τα λέμε, για να πάρεις ένα καλό σουπερμίνι με πλούσιο εξοπλισμό θα πρέπει να πλησιάσεις τα 20.000 ευρώ, όσα και αυτά που θα ζητάει το ID.1 από το 2025 που θα είναι έτοιμο να μπει στη ζωή μας.

Advertisement
Advertisement

Το μικρό ηλεκτρικό βασίζεται σε μία προσαρμογή της πλατφόρμας MEB με την ονομασία MEB Entry (10 εκατοστά μειωμένο μήκος σε σχέση με την κλασσική πλατφόρμα του ID.3) και θα εφοδιάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα. Θα είναι τοποθετημένος δηλαδή στο εμπρός μέρος (προσθιοκίνητο) και θα αποδίδει 204 ίππους, ενώ η μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh θα είναι σε θέση να προσφέρει πιθανότητα μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με αυτή του ID.3, λόγω χαμηλότερου βάρους.

Σαφώς και οι επιδόσεις θα είναι βελτιωμένες σε σχέση με το μεγαλύτερο και βαρύτερο ηλεκτρικό hatchback, με τους Γερμανούς να αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι, τα 0-100 χλμ./ώρα θα έρχονται σε λιγότερα από 7 δευτερόλεπτα. Από πλευράς χώρων, θα πρέπει να περιμένουμε ότι και στο VW Polo πάνω κάτω, αφού θα τοποθετηθεί σε αυτή την κατηγορία, ενώ αισθητικά θα είναι πιο τολμηρό και μυώδες στα πρότυπα του ID.4 και δεν θα θυμίζει κάποιο μοντέλο από τη γκάμα με θερμικό κινητήρα.

Advertisement

Το ID.1, σε αντίθεση με τα ακριβά μεγάλα ηλεκτρικά με premium προσανατολισμό, σκοπεύει να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην καρδία του μέσου οδηγού και να δείξει σε όλους ότι δε χρειάζεται να είναι πανάκριβο για να είναι ολοκληρωμένο ένα EV. Θα κατασκευάζεται στην Ισπανία, πλάι στα μικρά Cupra και αποτελεί μεγάλο κομμάτι του project των 8,5 δις ευρώ που θα επενδύσει η VW σε ιβηρικό έδαφος για χάρη της ηλεκτροκίνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχονται τα φθηνά, μικρά ηλεκτρικά του γκρουπ VW
Volkswagen: Νέο αιολικό πάρκο στη Σουηδία
To ηλεκτρικό VW e-up! επιστρέφει στην αγορά – Πόσο κοστίζει;

Advertisement