Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Όλα όσα γνωρίζουμε για τη νέα Ford Mustang

  • newsautoteam

Όσο πλησιάζει η ώρα της αποκάλυψης για το δημοφιλές pony car, τόσο θα πληθαίνουν και οι φήμες για την εμφάνιση και τους κινητήρες του.

Αυτή θα είναι η έκτη γενιά Mustang και θα είναι πιθανότατα εξηλεκτρισμένη – Η νέα Mustang αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2024.

Το νέο όμως δεν θα έπρεπε να είναι ο εξηλεκτρισμός της Ford Mustang, αλλά η διατήρηση του V8 χωρητικότητας 5,0 λίτρων, που από ότι φαίνεται θα κοσμεί για τουλάχιστον μία ακόμη γενιά το αμερικάνικο muscle car. Εξάλλου οι μεγάλοι αντίπαλοι της θα είναι όλοι αμιγώς ηλεκτρικοί, με τα Dodge Challenger και Chevrolet Camaro να έχουν ήδη δείξει σημάδια από το πλήρως ηλεκτρικό τους μέλλον ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων.

Το ρόλο του… ισορροπιστή θα παίξει η έκδοση με turbo βενζινοκινητήρα Ecoboost 2,3 λίτρων, που κατά πάσα πιθανότητα θα συνδυαστεί με ηλεκτροκινητήρα σε ένα σύνολο που η λογική λέει πως θα είναι mild υβριδικό.

Σχεδιαστικά, ότι μπορούμε να πούμε, βασίζεται στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες και στις διαρροές της Ford μέχρι στιγμής. Σύμφωνα με όλα αυτά πάντως, θα πρέπει να περιμένουμε μία γνήσια Mustang -αντάξια των 60ων γενεθλίων που πλησιάζουν- με μυώδες χαρακτηριστικά στο εμπρός τμήμα, LED φωτιστικά σώματα και καθαρές γραμμές στο πλάι, με ορισμένες επιρροές από την Mach-E.

H επιθετική Ford Mustang θα έχει τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και τετραγωνισμένο πίσω μέρος, σε σημείο που να παντρεύει το ρετρό στοιχείο με το δυναμισμό και ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η Ford, κάτι που διακρίνεται ελαφρώς στις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο Ford Authority.

Στα πίσω φώτα που αποτελούνται από LEDs, οι τρεις ράβδοι θα παραμείνουν ως διάταξη, με πιο «επιθετική» γωνία κλίσης και οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι διπλές τοποθετημένες εκατέρωθεν. Ο πίσω προφυλακτήρας θα τις «αγκαλιάζει», δημιουργώντας το απαραίτητο «κενό» ανάμεσά τους για τη διαμόρφωση ενός αρκετά έντονου διαχύτη.

Στο εσωτερικό δεν είναι το ίδιο εύκολο να συμβεί το αυτό, και έτσι χωρίς αμφιβολία θα δούμε την πιο σύγχρονη εκδοχή του συστήματος Sync 4, με εύκολη συνδεσιμότητα, ενώ το οδηγοκεντρικό σκηνικό ξεχωρίζει με την οθόνη αφής και όλο το ταμπλό στραμμένο προς τον οδηγό.

Περιμένουμε να δούμε τη μεγάλη κάθετη οθόνη να ενσωματώνεται στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, δίνοντας από εκεί πρόσβαση σε όλες τις απαραίτητες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Αυτό που περιμένουμε να δούμε, είναι την «κατάργηση» του διπλού καλύμματος στο ταμπλό, που έφερνε μια συμμετρία στην εικόνα.

Η πιο old school πρόταση της Ford θα συνεχίζει να παράγεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Flat Rock και η πιθανότερη ημερομηνία της πρεμιέρας είναι τον Απρίλιο του 2023 (στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης). Αντίπαλος πάντως συνεχίζει να αναζητείται, αφού οι πιο κοντινοί πλέον δεν είναι άλλοι από τα Nissan Z και Toyota Supra, που στερούνται όμως ενός θηριώδους μηχανικού συνόλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εκθαμβωτική η νέα Ford Mustang Mach-E GT(Video)
Πότε έρχεται και τι αλλάζει στη νέα Ford Mustang;
Νέα έκδοση Ford Mustang Shelby GT500KR με 912 ίππους

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto