ΝΕΑ

Ο τρόπος που η Volkswagen αντιμετωπίζει την έλλειψη τσιπ

Ελλάδα 13:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο τρόπος που η Volkswagen αντιμετωπίζει την έλλειψη τσιπ

ΝΕΑ

Ο τρόπος που η Volkswagen αντιμετωπίζει την έλλειψη τσιπ

ΝΕΑ

Η τροφοδοσία της εφοδιαστικής αλυσίδας με ημιαγωγούς εξακολουθεί να είναι ελλιπής. Στη Volkswagen βρήκαν έναν τρόπο για να περιορίσουν το πρόβλημα.

Advertisement
Advertisement

Αν και, σχετικώς, έχουμε απομακρυνθεί χρονικά από την κορύφωση της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, η παραγωγή των ημιαγωγών και η επιμελητεία περί αυτών παραμένει σημαντικό πρόβλημα και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο Όμιλος Volkswagen, ο οποίος αποτελείται από πολλές εταιρείες, χρειάζεται μεγάλες ποσότητες τσιπ για να μπορέσει να ανταποκριθεί στην παραγωγή των υπαρχόντων μοντέλων του αλλά και όσων καινούργιων πρόκειται να παρουσιάσει στο άμεσο μέλλον.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, τα στελέχη του Ομίλου αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της έλλειψης ημιαγωγών συνάπτοντας απευθείας συμφωνίες με τις εταιρείες παραγωγής τους. Έτσι, παρακάμπτουν τους προμηθευτές αυτών που είχαν ως τώρα.

Advertisement
Advertisement

Όπως δήλωσε ο Κάρστεν Σνάκε, μέλος του Συμβουλίου Προμηθειών της Skoda και επικεφαλής του προγράμματος «Compass» της Volkswagen AG, το γερμανικό γκρουπ πλέον αγοράζει ημιαγωγούς απευθείας από τις μεγαλύτερες εταιρείες του συγκεκριμένου κλάδου, όπως η Renesas Electronics, η NXP Semiconductors και η Infineon Technologies.

Το πρόβλημα της έλλειψης τσιπ παραμένει σημαντικό στον κλάδο της Αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα. Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των μοντέλων αυτής της τεχνολογίας επιτείνουν το θέμα, καθώς η ανάγκη για ημιαγωγούς είναι διογκούμενη.

Advertisement

Για τον λόγο αυτό, ο Σνάκε δήλωσε ότι στον Όμιλο Volkswagen προσπαθούν να μειώσουν τον αριθμό διαφορετικών τσιπ που απαιτούνται για την κατασκευή των σύγχρονων αυτοκινήτων.

Advertisement

Όπως είπε, η χρήση μόνο κάποιων συγκεκριμένου τύπου θα διευκολύνει τόσο τη διαδικασία προμήθειάς τους όπως και αυτή της παραγωγής των αυτοκινήτων, ενώ δεν θα απαιτείται η ανάπτυξη πολύπλοκου λογισμικού για τη λειτουργία τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volkswagen: Τι συμβαίνει με τα ηλεκτρικά της;
Μεγαλύτερο και μόνο στέισον το νέο VW Passat
Γιατι θα μας εκπλήξει το Volkswagen ID. 1;