Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η BMW θα συνεργαστεί με τη Rimac και υπάρχει λόγος

Ελλάδα 0:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η BMW θα συνεργαστεί με τη Rimac και υπάρχει λόγος

ΝΕΑ

Η BMW θα συνεργαστεί με τη Rimac και υπάρχει λόγος

ΝΕΑ

Η BMW έχει την τεχνογνωσία και την τεχνολογία για να κατασκευάζει κορυφαία αυτοκίνητα, όμως σε κάποιους τομείς χρειάζεται τη συνδρομή και άλλων εταιρειών.

Advertisement
Advertisement

Μια τέτοια περίπτωση αντιμετωπίζει η BMW τώρα, καθώς αναπτύσσει με πλήρη ένταση τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα νέα μοντέλα της. Η δημιουργία της καινούργιας πλατφόρμας Neue Klasse ολοκληρώνεται αλλά χρειάζεται κάτι ακόμα: Τις μπαταρίες που αυτή θα διαθέτει.

Για τον λόγο αυτό τα στελέχη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποφάσισαν να συνεργαστούν με τη Rimac Technology, τη θυγατρική του Ομίλου Rimac, η οποία θα παρέχει τους σύγχρονους συσσωρευτές που απαιτούνται.

Η κροατική εταιρεία ανακοίνωσε ότι «πρόκειται για τη μεγαλύτερη και πιο φιλόδοξη συνεργασία που έχει συμβεί ως τώρα». Ωστόσο, τα στελέχη της αναγνωρίζουν ότι η συμφωνία με την BMW απαιτεί να εκσυγχρονιστούν και να αυτοματοποιηθούν οι γραμμές παραγωγής των μπαταριών της.

Advertisement
Advertisement

Για τον λόγο αυτόν έγινε γνωστό ότι σημαντικό τμήμα του κτηρίου των εγκαταστάσεων που βρίσκεται στο Ζάγκρεμπ στις οποίες στεγάζεται η Rimac Technology θα αναδιαμορφωθεί ώστε να ανταποκριθεί η εταιρεία στον όγκο παραγωγής των νέων μπαταριών.

Προς τον παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία που να αφορούν στο οικονομικό μέρος της συμφωνίας, όπως και στον βαθμό συνεργασίας που θα συμφωνηθεί. Η BMW έχει γνωστοποιήσει ότι η πλατφόρμα Neue Klasse θα χρησιμοποιεί συσσωρευτές που θα διαθέτουν κυλινδρικά κελιά αντί πρισματικά με σκοπό να έχουν αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα και να προσφέρουν έως και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, συγκριτικά.

Εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας έχει δηλώσει ότι η καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητη iX3, το πρώτο μοντέλο το οποίο θα βασιστεί στην νέα πλατφόρμα, θα παρουσιαστεί εντός του 2025. Συνεπώς, οι μπαταρίες θα πρέπει να είναι έτοιμες ως τότε.

Advertisement

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ο Μάτε Ρίματς, o ιδρυτής του ομώνυμου Ομίλου, ξεκίνησε την εμπλοκή του με την ηλεκτροκίνηση μετατρέποντας μια BMW Σειράς 3 του 1984 σε αμιγώς ηλεκτρική. Το έπραξε σε ηλικία 20 ετών στο γκαράζ του σπιτιού του. Μια αρχή η οποία εξελίχθηκε σημαδιακή, με τη συνεργασία μεταξύ της εταιρείας του και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.