Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο Ferruccio Lamborghini στο Hall of Fame της αυτοκινητοβιομηχανίας

Ελλάδα 21:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Ferruccio Lamborghini στο Hall of Fame της αυτοκινητοβιομηχανίας

ΝΕΑ

Ο Ferruccio Lamborghini στο Hall of Fame της αυτοκινητοβιομηχανίας

ΝΕΑ

Ο ιδρυτής της Lamborghini δημιούργησε το δικό του σπορ αυτοκίνητο μετά από «καυγά» με τον Enzo Ferrari.

Advertisement
Advertisement

Ο βιομήχανος στη συνέχεια κατασκεύασε μερικά από τα πιο εμβληματικά supercars του κόσμου.

Το 1963, ο Ferruccio Lamborghini ξεκίνησε την εταιρεία που έφερε το όνομά του. Στην πραγματικότητα, ήταν η δεύτερη εταιρεία του, η πρώτη ήταν η Lamborghini Trattori το 1948. Ενώ τα τρακτέρ Lamborghini έγιναν άμεσα σεβαστά στον αγροτικό κόσμο, η δουλειά του με την Automobili Lamborghini είναι αυτή, που του έδωσε μια θέση μεταξύ των 2022 για το Automotive Hall of Fame.

Η τελετή εισαγωγής έγινε την 21η Ιουλίου, κατά τη διάρκεια της οποίας αναγνωρίστηκε στην Lamborghini η «ακατάπαυστη επιθυμία του να βελτιώνεται πάντα και να καινοτομεί».

Advertisement
Advertisement

Αυτό άλλωστε ήταν και το θέμα της αντιπαράθεσης ανάμεσα στον Lamborghini και τον Ferrari, που τον οδήγησαν να πιστέψει ότι θα μπορούσε να φτιάξει ένα καλύτερο V-12 GT αυτοκίνητο.

Ξεκίνησε μάλλον αθόρυβα με την 350GT, η οποία παρουσιάστηκε το 1963 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο με το 350GTV. Ακολούθησε η 400GT, αλλά το Automotive Hall of Fame αναδεικνύει δύο μοντέλα Lamborghini ως τα πιο αναγνωρίσιμα: Την Miura και την Countach.

Advertisement

H Miura με τον κινητήρα στη μέση παρουσιάστηκε το 1966 και ουσιαστικά ανέτρεψε τον κόσμο της αυτοκίνησης. Συχνά το αποκαλούν ως το πρώτο υπεραυτοκίνητο στον κόσμο. Ο V12 των 4,0 λίτρων της απέδιδε 385 ίππους, αλλά ήταν η σχεδίασή, που την απογείωσε. Η Lamborghini δεν στάθηκε εκεί. Κατάφερε να δημιουργήσει αυτό που πολλοί πιστεύουν ότι είναι το πιο εμβληματικό supercar όλων των εποχών. Την Countach.

Advertisement

Σε σύγκριση με τις καμπύλες της Miura, η Countach του 1974 με τη φαρδιά σχεδίαση σφήνας έμοιαζε έδινε μία εικόνα από το μέλλον. Ο Ferruccio Lamborghini πέθανε το 1993. Λίγα χρόνια μετά η Lamborghini, πέρασε στην Audi, όπου η μάρκα έγινε αυτό που είναι σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε τη Lamborghini Huracan Tecnica
Είναι η Jarama η… αδιάφορη Lamborghini; (+video)
Μεγάλη επένδυση από τη Lamborghini για την υβριδική τεχνολογία

Advertisement